کانیه وست و نینتندو
مهدی ملکی

کانیه وست مدتی پیش خواهان همکاری با نینتندو بوده است

مهدی ملکی 11 دی 1399 بدون دیدگاه
277 بازدید

شرکت نینتندو با وجود ساخت آثار باکیفیت، اکثراً روی طراحی هنری انیمیشنی وقت می‌گذارد و نتایج مثبتی را هم از این حوزه به دست می‌آورد. بنابراین بسیار غیرمنتظره خواهد بود که بازیگران یا مشاهیر هالیوود تمام استعداد خود را در نقش‌هایی به کار بگیرند که تقریباً هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند ولی گویا زمانی «کانیه وست» چنین چیزی را در ذهن داشته است.

به تازگی ریجی فیلس ایمی،‌ رئیس سابق شعبه آمریکا این شرکت به ملاقات گذشته خود و کانیه وست پرداخته است. او در این مورد به گفت‌و‌گو پرداخته است که سال‌ها پیش یک دیدار در خانه کالیفرنیا کانیه وست داشته که او از علایق خود به ساخت بازی سخن گفته است.

کانیه وست هیجان زیادی برای فضای بازی‌های ویدیویی داشت. ما در آن زمان پروژه‌های زیادی را در شرکت نینتندو در دست داشتیم و بنابراین امکان همکاری با او برای ساخت یک بازی مهیا نبود. در نتیجه من مجبور بودم تا راهی پیدا کنم که درخواست همکاری او را محترمانه رد کنم.

پوشش زنده پارسی گیم از کنفرانس نینتندو در [E3 2017]

آقای ایمی جزئيات بیشتری را از پروژه مورد نظر به اشتراک نگذاشته است اما «وست» چندان با صنعت بازی‌های ویدیویی غریبه نیست. او در سال 2015 از بازی Only One رونمایی کرد که بازیکنان باید مادر او را تا بهشت همراهی می‌کردند؛ به هر حال تاکنون شاهد عرضه بازی مذکور نبوده‌ایم اما E3 2016 زمان مناسبی برای معرفی آن به شمار می‌آمد.

طی چند وقت گذشته ما بارها شاهد هنرنمایی بازیگران هالیوودی در بازی‌های ویدیویی بوده‌ایم؛ نزدیک‌ترین آن‌ها مسلماً مربوط به حضور پر رنگ کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 است. مدتی پیش از آن و در سال 2015 کیفر ساترلند ستاره سریال محبوب 24 در بازی Metal Gear Solid: The Phantom Pain حضور یافت و ما پس از آن شاهد همکاری هیدئو کوجیما با نورمن ریدس در The Death Stranding بودیم.

منبع: Game Informer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.