Mario-Kart-Tour
یحیی رحیمی

بازی Mario Kart Tour ماه آینده برای آیفون و اندروید عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 5 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,013 بازدید

نینتندو تا توانسته فرانچایز Mario را دوشیده است و تقریبا هر سال چند بازی از آن را شاهد هستیم به طوری که یاد گرفتن اسم همه آن‌ها خودش چالش بزرگی است. مدتی است که از بازی موبایلی سری Mario Kart شایعاتی را شنیده ایم و حالا تاریخ رسمی عرضه این بازی و همچنین اسم آن مشخص شده است.

قرار بود که بازی Mario Kart Tour در ماه مارس میلادی عرضه شود اما یک سری مشکلات پیش آمد و این طور بود که عرضه بازی به تابستان 2019 منتقل شد. تیم توسعه بازی بالاخره تاریخ عرضه بازی را در حساب توییتر خود اعلام کرده اند و خوشبختانه لازم نیست که زمان زیادی صبر کنیم و بازی ماه آینده راهش را به فروشگاه های نرم افزاری آیفون و اندروید باز خواهد کرد.

mario kart tour

تقریبا هیچ گونه جزئیات دیگری غیر از تاریخ عرضه بازی در دسترس نیست و انتظار می رود که هفته های آینده اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت کنیم. قرار است که یک تست بتا نیز برای بازی انجام گیرد و قطعا آن موقع می توانیم بازی را از نزدیک نیز مشاهده کنیم. البته کمی نگرانی ها در مورد مکانیسم خریدهای درون بازی حس می شود و کسی دوست ندارد بازی را دریافت کند که فردی دیگر با پرداخت پول بتواند از او جلو بزند. خوشبختانه تیم توسعه بازی یک سری تست ها در این مورد انجام داده است و مکانیسم خرید Mario Kart Tour بهتر شده است.

نینتندو در سال های گذشته یک سری بازی های پول ساز برای موبایل منتشر کرده است و برای نمونه Dr. Mario World در 72 ساعت حدود 2 میلیون بار دانلود شد. این بازی نیز قطعا توجهات زیادی دریافت خواهد کرد و تا زمان نزدیک شدن به انتشار آن نیز خبرهای بیشتری دریافت می کنیم. بازی Mario Kart Tour روز 25 سپتامبر برای اندروید و آیفون عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.