دانلود بازی This Bed We Made برای PC
دانلود بازی This Bed We Made برای PC پارسی گیم

دانلود بازی This Bed We Made برای PC

پارسی گیم 20 آبان 1402 بدون دیدگاه
4,142 بازدید

دانلود بازی This Bed We Made برای کامپیوتر

This Bed We Made یک بازی جذاب است که توسط Lowbirth Games ساخته شده و شما را به جای سوفی، خدمتکار اتاقی که در یک هتل مجلل در مونترال کار می‌کند، قرار می‌دهد. این اثر شما را در عمل هیجان‌انگیز و در عین حال بسیار پیچیده اخلاقی جستجوی وسایل مهمانان در حین تمیز کردن اتاق‌هایشان درگیر خود می‌کند. در این میان قتلی نیز رخ داده شما باید در یافتن قاتل آن وارد سفری خطرناک شوید. اتاق‌های بازی شامل مجموعه‌ای از عکس‌ها، یادداشت‌ها و نقشه است که برخی از آنها به مکان‌هایی که اخیراً بوده‌اید اشاره می‌کنند. شما باید سرنخ‌ها را از اتاق‌ها استخراج کرده و با کنار هم قرار دادنشان، به راز نهایی بازی پی ببرید.

این بازی رویکرد فضولی را در داستان سرایی وارد کرده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا زندگی شخصی و اسرار مهمانان هتل را کشف کنند. شما همانند شرلوک هلمزی هستید که باید در نقش خدمتکار بازی کند. به هم پیوستگی اسرار مختلفی که کشف می‌کنید شما را درگیر نگه می‌دارد، زیرا در تعجب هستید که آیا همه آنها به نوعی به هم مرتبط هستند یا همگی تنها یک تصادف هستند. فراتر از جنبه تحقیقی، این بازی شامل روال روزانه یک خدمتکار نیز می‌شود. شما کارهایی مانند تمیز کردن حمام، چیدن تخت خواب و مرتب کردن اتاق‌های مهمان را انجام خواهید داد. این اقدامات و درست انجام شدنشان، بر داستان تأثیر خواهد گذاشت.

این بازی فرصت‌هایی را برای گوش دادن به مکالمات کارکنان و خیره شدن به یادداشت‌ها و دیوار نوشته‌ها در محوطه کارکنان ارائه می‌دهد، جایی که انتخاب‌های شما می‌تواند بر وضعیت شغلی همکاران شما تأثیر بگذارد. با این حال، ممکن است به نظر برسد که برخی از انتخاب‌ها فاقد پیامدهای معنی‌دار هستند و بازیکنان را مجبور می‌کند تا در مورد تأثیر واقعی اعمال خود فکر کنند. این بازی پایان‌های متعددی داشته و ارزش تکرار را بسیار بالا می‌برد. اثر جذاب This Bed We Made مانند یک فیلم مهیج کارآگاهی کوتاه اما جذاب است که به طرز ماهرانه‌ای هیجان جاسوسی و حل معما را با تصمیمات اخلاقی پیچیده و درگیرکننده‌اش متعادل می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Past Cure و Twelve Minutes را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی This Bed We Made برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and up
Processor: Core i3 7300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 760 GTX
DirectX: Version 9.0
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

February 17, 1958. Sophie’s shift at the Clarington Hotel begins like any other — until she opens the door to room 505 and a crimson light comes out…
This Bed We Made is a third-person narrative mystery game offering a 3 to 6 hour gameplay experience that allows you to indulge your curiosity about the hidden lives of others. Take on the role of Sophie, a nosy chambermaid in the 1950s, and discover the sinister mystery that binds the hotel guests through the strange objects they bring on their travels.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.