دانلود بازی Brunswick Pro Billiards برای PC
دانلود بازی Brunswick Pro Billiards برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Brunswick Pro Billiards برای PC

پارسی گیم 29 آبان 1399 3 دیدگاه
8,123 بازدید

دانلود بازی Brunswick Pro Billiards برای کامپیوتر

بازی‌های متنوعی در سبک ورزشی وجود دارند که به‌واسطه آن‌ها می‌توانیم تجربه‌ای خاص را به دست آوریم و حتی از رشته‌هایی که تجربه‌ای نداریم نیز، اطلاعاتی کسب کنیم. شاید باید گفت یکی از خوبی‌های بازی‌های ویدئویی ورزشی این است که می‌توانید حتی رشته‌ای که از آن چیزی نمی‌دانید را نیز تجربه کنید و با قوانین و چگونه بازی کردن آن آشنا شوید. یکی از ورزش‌ها یا شاید باید گفت تفریحاتی که می‌توان آن را بیشتر در کلوپ‌های سرگرمی پیدا کرد، بیلیارد است. این ورزش که بیشتر با قدرت فکر و دست‌ها قابل‌اجرا است، از میزی مستطیل شکل، چوبی بلند و نوک باریک و توپ‌هایی رنگی متناسب با نوع بازی تشکیل شده است. البته میز بازی به شکل‌های دیگری از جمله پنج‌ضلعی نیز وجود دارد اما آنچه برای مسابقات جهانی استفاده می‌شود، مستطیل شکل است.

چوب بیلیارد که طولی 5 سانتی‌متری دارد از آلیاژ چوب و گاهی وقت‌ها نیز ترکیبی چوب و پلاستیک ساخته می‌شود. سر چوب از انتهای آن نازک‌تر است و این‌گونه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ضرباتی مناسب را به توپ وارد کنند. در دنیای بازی‌های ویدئویی، محصولات مختلفی وجود دارند که به‌واسطه آن‌ها می‌توانیم این ورزش هیجان‌انگیز را با جزئیاتی بالا تجربه کنیم که یکی از جدیدترین آن‌ها Brunswick Pro Billiards است. این بازی جذاب را استودیو بازی‌سازی Farsight Studios طراحی و برای علاقه‌مندان در شبکه استیم معرفی کرده است.

به‌واسطه بازی جدید و فوق‌العاده زیبای Brunswick Pro Billiards می‌توانید واقع‌بینانه‌ترین و همه‌جانبه‌ترین بازی بیلیارد موجود را تجربه کنید. قابل‌توجه است که این محصول مجوز رسمی از brunswickbilliards که یک شرکت طراح میزهای بیلیارد است را داراست. به‌واسطه این بازی، علاقه‌مندان به رقابت‌های بیلیارد می‌توانند در حالت‌های متنوع، رقبا و همچنین دوستانشان را به چالش بکشند. اگر پس از مدتی بازی به‌صورت آنلاین متوجه شدید کسی نمی‌تواند در برابر مهارت‌های شما ایستادگی کند و همه در برابر شما شکست می‌خورند، می‌توانید در برابر هوش مصنوعی، خود را به چالش بکشید. در نهایت با پیروزی‌هایی که در هر حالت بازی به دست می‌آورید، می‌توانید به تجهیزات قفل‌شده، دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها در رقابت‌های بعدی استفاده کنید. همچنین می‌توانید نام خود را در جدول جهانی نیز به رتبه‌های بالا منتقل کنید.

اگر از علاقه‌مندان به این‌گونه بازی‌های سرگرم‌کننده هستید، توصیه می‌کنیم تا محصولات دیگری همچون Pure Pool و Snooker 19 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Brunswick Pro Billiards با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel i5 2500K or AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel i7 7700 or AMD Ryzen 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 or AMD RX 580
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Brunswick Pro Billiards is the most realistic and immersive billiards game available for any platform. This is an officially licensed Brunswick product featuring real pool tables, pool cues, and billiard ball sets. Compete against friends or other players online for Brunswick Bucks! Use those winnings to upgrade equipment and tables. Players can also hone their skills against A.I. opponents, battle friends in local multiplayer matches, and play single player Challenge Modes offering a variety of gameplay options.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    سلطان

    مهمان

    چرا برای من توی یک صحه کلا گیر میکنه و نمی ره قسمت بعد اونجایی که داخل دایره a و گیر می کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    PARHAM

    مهمان

    سلام من این بازی رو دانلود کردم ولی فقط میتونم تمرین کنم وقتی میخوام آنلاین بازی کنم این پیغام رو میده لطفا راهنمایی کنید
    The game has crashed و !!!!This game requires a password

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به PARHAM

      پشتیبانی

      سلام
      بازی کرک شده و آفلاین است