بازی FIFA 21
مهدی ملکی

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته کریسمس انگلستان مشخص شدند؛ صعود FIFA 21

مهدی ملکی 10 دی 1399 بدون دیدگاه
652 بازدید

هفته جاری یکی از مهم‌ترین بازه‌های فروش اجناس در کشورهای غربی و منطقه اروپا است؛ طی این بازه تعطیلات کریسمس در میانه راه و کریسمس به مقصد رسیده است؛ بنابراین فرصت خوبی خواهد بود تا برخی از هدایا تهیه شوند یا افراد برای سرگرمی در تعطیلات و خرید بازی به استفاده از تخفیف‌های موجود بپردازند. اکنون فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته در انگلستان منتشر شده است.

بازی FIFA 21 با توجه به علاقه روز افزون مردم بریتانیا به فوتبال، با 8 درصد افزایش فروش به صدر جدول بازگشته است. از آن سو شاهد سقوط Assassin’s Creed Valhalla اثر محبوب یوبی‌سافت به جایگاه دوم هستیم. مووضع برجسته دیگر، تاثیر ناخوشایند مشکلات فنی Cyberpunk 2077 محسوب می‌شود که آن را از رده سوم تا رده هشتم جدول پایین کشانده است.

دیگر عناوین هنوز هم از نام‌های آشنایی برخوردارند و ما محکوم به مشاهده تکرار تاریخ هستیم؛ بازی خوش ساخت نینتندو موسوم به Animal Crossing: New Horizons به رده سوم جدول رسیده و بازی دیگر این شرکت با نام Mario Kart 8 Deluxe هنوز هم عملکرد درخشانی دارد و محکم به رتبه چهارم دل خوش کرده است. عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War با آن که بیشتر کاربران ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می‌دهد ولی هنوز هم بین 10 عنوان اول است و با رتبه پنجم، در میانه آثار دیگر لذت می‌برد. شما در ادامه قادر به مشاهده پرفروش‌ترین آثار بریتانیای کبیر هستید.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در کشور انگلستان

  1. FIFA 21
  2. Assassin’s Creed Valhalla
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Call of Duty: Black Ops Cold War
  6. Marvel’s Spider-Man: Mils Morales
  7. Just Dance 2021
  8. Cyberpunk 2077
  9. Super Mario 3D All-Stars
  10. Minecraft (Switch)

در حال حاضر پس از مدت‌ها، چند هفته است که خبری از GTA V در جدول نیست ولی نیاز به یادآوری نخواهد بود که ما تنها 10 بازی نخست را مشاهده می‌کنیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.