فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس
مهدی ملکی

فیل اسپنسر از کارکنان ایکس باکس و مایکروسافت تشکر می‌کند

مهدی ملکی 9 دی 1399 بدون دیدگاه
461 بازدید

سال 2020 با وجود سودآوری عظیم صنعت بازی‌های ویدیویی برای تمام کارکنان فعال در این حوزه به سختی گذشت؛ بسیاری از آن‌ها مجبور شدند تا به ددلاین‌های تعیین شده برسند و برخی با وجود اعمال تعویق در بازی، باز هم موفق به عرضه اثر دلخواهشان نشدند؛ همه این موارد برای کسانی که نتیجه خوبی را ارائه دادند بسیار دشوار پیش رفت و باید از زحمات آن‌ها قدردان بود؛ به نظر فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت به خوبی از قضایا آگاه است.

فیل اسپنسر به تازگی در توییتر خود از تمام کارکنانی که سبب عملکرد درست سرویس‌های این شرکت شده‌اند، تشکر کرد. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از کاربران در روز کریسمس به بازی کردن بپردازند و با هیچ تاخیری روبه‌رو نشوند. البته شرکت نینتندو از رقبای قدیمی بخش ایکس باکس است که مدتی پیش یک قعطی موقت را در سرویس‌های خود گزارش کرد و شاید منظور آقای اسپنسر در اشاره به مورد یاد شده باشد.

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکسسال 2020 یکی از پرترافیک‌ترین بازه‌های زمانی تاریخ محسوب می‌شود؛ طی این سال بسیاری از افراد در خانه‌های خود ماندنی شدند و تمام نیازهای کاری و … را به وسیله مزایای اینترنت کسب کردند؛ مدتی پیش هم شاهد گزارش‌هایی از Data Caps بودیم که به کاهش سرعت اینترنت بنا به همین دلایل اشاره می‌کرد. شرکت‌های سونی و مایکروسافت جزو خدمات دهندگانی هستند که محدودیت‌هایی را روی سرورهای خود اعمال می‌کنند، در نتیجه کاربران با سرعت کمتری به دانلود دیتای بازی‌ها دسترسی دارند. بنابراین گزارش قعطی‌های موقت می‌تواند کاملاً مورد انتظار باشد.

با این حال افرادی که در تعطیلات سال نو هنوز هم مشغول به فراهم آوردن این امکانات هستند از لذت‌های خود گذشته‌اند و منجر به تولید رفاهی تحسین‌آمیز شده‌اند. نظر شما چیست؟ آیا می‌توان این موارد را با خدمات‌دهندگان محصولات داخلی مقایسه کرد؟ به نظر شما بزرگ‌ترین مشکلات کشور در زمینه‌های خدماتی مربوط به کدام شرکت‌ها است؟

منبع:‌ Screen Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.