Star-Citizen
یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی از Star Citizen مشخص شد: تئاتر جنگ و خیلی بیشتر

یحیی رحیمی 4 آذر 1398 بدون دیدگاه
491 بازدید

چند سالی از معرفی بازی Star Citizen می گذرد. این بازی یکی از بزرگ ترین عناونین از لحاظ کیفیت و اندازه است. تا به حال هزینه بسیار زیادی برای این بازی شده است و توسعه دهنده نیز مدت هاست که در حال توسعه آن است و مشخص نیست که چه زمانی این بازی به بیرون راه پیدا خواهد کرد.

اخیرا استودیو Cloud Imperium Games در مراسم CitizenCon شرکت داشته است. برای افرادی که نمی داند این چه مراسمی است، باید گفت که این رویداد تماما پیرامون بازی Star Citizen است و هر بار یک سری جزئیات و اطلاعات جدید را از بازی در اختیار ما می گذارد. در مراسم برگزار شده، شاهد معرفی سیستم جدیدی به نام Pyro بودیم که در واقع یک بخش از بازی است و برای رسیدن به آن نیاز به استفاده از مکانیسم پرتابی است.

برای رفتن به سمت Pyro نیاز به یک نقطه پرتاب دارد. برای رسیدن به آن باید به نقطه مشخص شده رفت و بعد توسط یک سری تجهیزات به آنجا سفر کند. مشخص نیست که این تجهیزات آیا سفینه فضایی خواهند بود یا خیر. در ادامه اطلاعات فاش شده، این Planet Tech V4 است که آب و هوا و سیستم های بارشی را به بازی اضافه می کند و این سیستم حتی روی سفینه های فضایی دیگر نیز تاثیر گذار خواهد بود. علاوه بر همه اینها، شاهد معرفی یک سفینه جدید به نام Anvil Carrack بودیم.

این سفینه فضایی در واقع یک جستجوگر نظامی است که ماموریت های زیادی روی دوش دارد. مهم تر از همه آن که می تواند برای مدت زیادی در فضا بماند و با سرعت زیادی نیز به نقاط پرتاب هدایت شود. آخرین اطلاعات منتشر شده از Star Citizen نیز حاکی از معرفی یک مود جدید به نام تئاتر جنگ است. این مود در واقع یک 20v20 اول شخص است که استفاده از سفینه های فضایی و وسایل نقلیه نیز آزاد است. این مود تقریبا چیزی مشابه سری بازی Battlefield را ارایه می دهد و برای طرفداران این بازی ساخته شده است.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.