بازی Bomberman
مهدی ملکی

احتمال معرفی نسخه جدیدی از بازی Bomberman قوت گرفت

مهدی ملکی 8 دی 1399 بدون دیدگاه
641 بازدید

با استثنا قائل شدن برای مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer و انتشار برخی آثار غیربرجسته، می‌توان گفت که کونامی دیگر علاقه چندانی به صنعت بازی‌های ویدیویی ندارد؛ نگاهی گذرا به خاک روی مجموعه‌هایی نظیر Metal Gear Solid ،Silent Hill و Castlevania به روشنی آشکار می‌کند که کونامی از این صنعت فاصله گرفته است؛ حال یا نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند که همانند روزهای دور گذشته پرفروغ ظاهر شود. به هر حال ما باز هم به تجربه نسخه جدید آثار ذکر شده نخواهیم پرداخت ولی ظاهراً نسخه جدیدی از یک مجموعه دیگر آن در دست توسعه است.

وب‌سایت فامیتسو به تازگی در مصاحبه با یکی از افراد بالارده کونامی تایید کرده است که کاربران به زودی باید منتظر رونمایی جدیدی از Bomberman باشند.

برنامه‌هایی برای رونمایی‌های جدید وجود دارند که بازی Bomberman هم شامل آن‌ها می‌شود. لطفاً منتظر اخبار جدیدی در این زمینه باشد.

بازی Bombermanبا این که مورد خاصی را نمی‌توان از صحبت‌های یاد شده بیرون کشید ولی می‌توان انتظار هرگونه نسخه‌ای را داشت. از یک ریمستر جدید تا پورت برای پلتفرم‌های جدیدتر و حتی عرضه روی موبایل همه از احتمالات قابل توجه هستند. با در نظر نگرفتن فعالیت‌هایی اندک، مجموعه Bomberman سال‌های گذشته را کاملاً خاموش گذرانده است. با توجه به سابقه نامناسب کونامی در احیای مجموعه‌های خود، باید امیدوار بود که تاریخ تکرار نشود.

این شرکت طی چند سال گذشته سعی کرد که پس از خروج هیدئو کوجیما و بخش عظیمی از تیم او، مجموعه Metal Gear Solid را دوباره احیا کند که با نتایج خوبی مواجه نشد؛ سال 2015 هم از دیگر بازه‌های زمانی ماندگار صنعت بازی‌های ویدیویی است که کونامی با دخالت‌های احتمالی جلوی به سرانجام رسیدن و عرضه Silent Hills و دموی کوتاه آن P.T. را به کلی گرفت. مجموعه Castlevania از دیگر ناکامی‌های این شرکت است که بهتر است حرفی از آن به میان نیاوریم.

منبع:‌ Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.