Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی نهم

کیوان آمیرزاده 10 خرداد 1398 1 دیدگاه
1,091 بازدید

چالش‌های هفته‌ی نهم فصل هشتم در دسترس بازیکنان قرارگرفته است که در میان آن‌ها، چالش‌های تکراری بسیار زیادی مشاهده می‌شود که جذابیت خاصی ندارند. در این مقاله به شما در سریع‌تر کامل کردن این چالش‌ها کمک خواهیم کرد.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

Fortnite

1- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Loot Lake فرود بیایید)

در این سری چالش‌های مرحله‌ای، بازیکنان باید در مکان‌های مشخص‌شده فرود بیایند که یکی از تکراری‌ترین و خسته‌کننده‌ترین چالش‌های بازی است. شما باید در 5 بازی مختلف، در مکان‌های مشخص‌شده فرود بیایید.

2- در مکان‌ Polar Peaks یا Lonely Lodge، 7 صندوق را باز کنید.

شما باید هفت صندوق را در این مکان‌ها باز کنید که Polar Peaks منطقه‌ی پر صندوق‌تری به حساب می‌آید. بهتر است وارد یکی از مودهای LTM شوید و در یکی از این مناطق فرود بیایید و صندوق‌ها را خیال راحت باز کنید.

3- بدون فرود آمدن، از 3 چشمه‌ی آتش‌فشان استفاده کنید.

چشمه‌های آتش‌فشان در فصل جدید به بازی اضافه شدند و شما با رفتن بر روی آن‌ها به هوا پرتاب می‌شوید. در این چالش شما باید بدون تماس با زمین، از سه چشمه استفاده کنید که منطقه‌ی نزدیک کوه آتش‌فشان، محل خوبی برای کامل کردن این چالش است زیرا که چشمه‌های نزدیک به همی در این ناحیه قرار دارد.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

Fortnite

4- در مکان‌های مشخص شده برقصید.

در این چالش مرحله‌ای، بازیکنان باید در مکان‌های مشخصی برقصند تا این چالش کامل شود. مکان‌ مرحله‌ی اول بر روی عکس مشخص شده است. دایناسور گفته شده در محیط بیابانی و چشمه‌های آب گرم در شمال کشتی دزدان دریایی قرار دارد.

5- به بازیکنانی که در موقعیت بلندتری نسبت به شما قرار دارند به میزان 500 واحد آسیب برسانید.

برای کامل کردن این چالش، باید به دشمنانی که بالاتر است شما هستند آسیب وارد کنید. بهتر است وارد یکی از مودهای LTM شوید و در حالی که بر روی زمین هستید، به دشمنانی که بر روی ساخت و سازها هستند، تیراندازی کنید و می‌توانید در یک بازی این چالش را کامل کنید.

6- یک هم‌تیمی را زنده کنید.

با اضافه شدن ون در فصل جدید، شما می‌توانید هم‌تیمی‌هایی که کشته شده را زنده کنید. برای این کار، به مکانی که آن‌ها کشته‌شده‌اند بروید و کارتی که از آن‌ها افتاده است را بردارید. سپس به نزدیک‌ترین ون آبی بروید و هم‌تیمی خود را زنده کنید. منطقه‌ی Fatal Fields، مکان خوبی است که با دوست خود به آنجا بروید و از عمد از ارتفاع بپرید تا دوست شما این چالش را کامل کند و او نیز همین کار را برای شما انجام دهد.

7- پنج بازیکن را در بازی‌های مختلف بکشید.

برای کامل کردن این چالش، باید در پنج بازی مختلف، حداقل یک نفر را بکشید تا این چالش کامل شود. دقت داشته باشید که کشتن بیش از یک نفر در یک بازی، تأثیری بر روی پیشرفت این چالش نخواهد گذاشت. مود Solo به دلیل سرعت پایان بیشتر، مود بهتری برای کامل کردن این چالش است.

Fortnite

در نهایت به ستاره‌ی مخفی این هفته می‌رسیم که بر روی کشتی وایکینگ‌ها قرار دارد. مکان دقیق ستاره را می‌توانید بر روی عکس مشاهده کنید.

منبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mehrad

    مهمان

    سلام میشه این تاپیک رو واسه پابجی کنسول هم بزارید

    پاسخ دهید