بازی Dead Cells
مهدی ملکی

آپدیت جدید بازی Dead Cells در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی 2 دی 1399 بدون دیدگاه
500 بازدید

بازی Dead Cells به لطف ایده‌های ساده و صد البته پیاده‌سازی قابل قبول آن‌ها، استقبال خوبی را شاهد بوده است و توسعه‌دهنده آن استودیو Motion Twin هم هر از چند گاهی با ارائه محتوای جدید، به حمایت‌های بازیکنان پاسخ می‌دهد. حال جدیدترین آپدیت این بازی هم منتشر شده است که موارد موردانتظار را به آن اضافه می‌کند.

همان‌طور که الان اشاره کردیم شما قادر به دریافت آخرین آپدیت بازی Dead Cells هستید اما چه مواردی تغییر کرده یا افزوده شده‌اند؟ طی این آپدیت بهبود‌های مهمی روی Malaise پیاده شده است و شما با دشمنان جدید و سلاح‌های متنوع‌تری مواجه خواهید شد. این سلاح جدید یک کاتانا است که به شما اجازه می‌دهد با نگه‌داشتن دکمه حمله، یک ضربه تقویت‌شده را به دشمنانتان وارد سازید.

از جمله محتوای دیگر می‌توان به لباس‌هایی با مضمون کریسمس اشاره کرد که ظاهر بابانوئل و آدم برفی را به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید به یک اتاق مخفی هم دست بیابید که مربوط به Hand of The King می‌شود و در نهایت قادر به دیدن داستان یکی از باس‌فایت‌های این اثر هستید که برای مدتی طولانی با بازیکنان دست و پنجه نرم می‌کرده است.

توسعه‌دهنده این بازی به تازگی سرنخ‌هایی کوچک از DLC بعدی آن را را با کاربران به اشتراک گذاشته است. این DLC که با نام Fatal Falls شناخته می‌شود رایگان نیست و طبق گفته‌های سازندگان در اوایل سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد:

وقتی در مورد ماه ژانویه سخن می‌گوییم، Fatal Falls یعنی DLC بعدی ما تنها یک ماه تا زمان عرضه‌اش فاصله دارد. اگر شما قصد دارید که آن را در لیست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهید ما بسیار سپاسگزار خواهیم بود.

همانگونه که متوجه شده‌اید، عرضه این DLC احتمالاً در اوخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه در نظر گرفته شده است و این همان بازه زمانی اوایل سال 2021 میلادی محسوب می‌شود. به هر حال ما در هفته‌های آینده با اطمینان بیشتری سخن خواهیم گفت.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.