مهدی ملکی

بسته الحاقی جدید بازی Dead Cells در اوایل سال 2021 عرضه خواهد شد

مهدی ملکی 12 آذر 1399 بدون دیدگاه
542 بازدید

با عرضه بازی Demon’s Souls در اواسط چرخه عمر پلی استیشن 3 هیچکسی فکر نمی‌کرد که این بازی و ژانرش آغازگر عرضه بازی‌های جدیدی شوند که بازی‌بازان زیادی را سرگرم کنند. بازی‌هایی که تنها از سطح چالش برانگیز بازی و دشمنان آن الهام گرفتند و سعی کردند که بقیه موارد را از تخیلات سازندگان خودشان وام بگیرند. به طوری که بازی Dead Cells علاوه بر درجه سختی بالا، با روایت لحظه‌های خنده‌دار و یک روند یکباره که در صورت مرگ از ابتدا آغاز خواهد شد، به گونه‌ای عمل کرده است که 3.5 میلیون بازی‌باز جذب آن بشوند.

طبق اعلام استودیو Motion Twin، بازی Dead Cells موفق شده است که 3.5 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش برساند. همچنین افزون بر آپدیتی که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد، تایید شده است که برای سه‌ماهه اول سال 2021 باید منتظر دشمن جدیدی به نام Evil Empire و یک DLC موسوم به Fatal Falls باشیم.

این DLC شامل دو منطقه جدید و یک باس‌فایت خواهد بود و این باس‌فایت در مراحل Stilt Village، Clock Tower و Time Keeper به طور همزمان حضور خواهد داشت و بیش از پیش کار شما را دشوار خواهد کرد. همچنین این مناطق جدید به شما اجازه می‌دهند که بیشتر در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید و با سلاح‌های تازه‌ای که جزئیات آن‌ها بعداً مشخص می‌شود، خود را جهت مبارزات سرعتی بازی آماده کنید.

این محتوای اضافه که همه تحت Fatal Falls و در واقع DLC بازی به آن افزوده می‌شوند، با قیمت 4.99 دلار در دسترس قرار خواهند گرفت و تبدیل به دومین محتوایی می‌شوند که پس از The Bad Seed در اوایل امسال منتشر شدند. البته مشخص شده است که این آخرین آپدیت بازی نیست و استودیو Motion Twin برای هرچه جذاب‌تر نگه‌داشتن بازی، در آینده هم محتوای جدیدی را برای آن تدارک خواهد دید.

بازی Dead Cells در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، PC، نینتندو سوییچ، iOS و اندروید در دسترس قرار دارد.

مبنع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.