دانلود بازی Kunai برای PC
دانلود بازی Kunai برای PC پارسی گیم

دانلود بازی KUNAI برای PC

پارسی گیم 2 دی 1399 بدون دیدگاه
3,613 بازدید

دانلود بازی KUNAI برای کامپیوتر

داستان بازی KUNAI موضوعی آشنا برای ماست؛ بشریت به اوج پیشرفت تکنولوژی رسیده اما در مقابل عواملی را ایجاد کرده است که باعث نابودی خود می‌شود. ارتشی از روبات‌های تحت کنترل هوش مصنوعی مأمور شده‌اند تا تمام زندگی انسانی را بر روی زمین نابود کنند. اندک انسان‌های باقی‌مانده از بشریت، مقاومت را در برابر ربات‌های قدرتمند آغاز می‌کنند، اما به نظر این راهی که در پیش گرفته‌اند به پیروزی نمی‌رسد و تنها باید منتظر معجزه‌ای بزرگ باشند تا نتیجه جنگ عوض شود. شخصیت قهرمانی به نام Tabby که در نقش یک تبلت نینجا ظاهر شده، به‌مانند یک معجزه بزرگ برای نجات انسان‌ها ظهور کرده است و می‌خواهد بشریت را از دست ربات‌های تحت کنترل هوش مصنوعی نجات دهد، اما شما نیز باید در این مسیر پر چالش او را همراهی کنید. بازی KUNAI توسط تیمی از توسعه‌دهندگان استودیو TurtleBlaze طراحی شده است و محصول نهایی توسط دو کمپانی The Arcade Crew و Gamera Games برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی ارائه شده است.

داستان بازی KUNAI شاید به نظر کمی عجیب‌وغریب باشد اما هیجان و جذابیت بالایی را با خود به همراه دارد و قادر است آن را به بازیکنان منتقل سازد. شخصیت اصلی بازی، Tabby یک تبلت ماهر در کار خود است. او فراخوانده شده تا جهان را از ربات‌هایی نجات دهد که سرهای آن‌ها را به شکل مانیتورهای قدیمی CRT ساخته‌اند؛ او در تلاش است تا یک قیام هوش مصنوعی را خاموش کند و از انقراض بشریت جلوگیری کند. جهان بازی به مناطق مختلفی تقسیم شده است و مسیرهای مختلفی برای کاوش در ساعات اولیه بازی پیش روی شما قرار خواهد داشت. شخصیت بازی از سلاح‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برد که می‌توانید به‌واسطه آن‌ها در برابر ربات‌ها ایستادگی کنید و چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید. با پیشرفت در محیط بازی، شاهدباز شدن راه‌های جدیدتری خواهیم بود.

بازیکنان مبارزه را با یک شمشیر شروع می‌کنند که به‌واسطه آن می‌توانند فلزات بیرونی ربات‌ها را برش داده تا در نهایت به محتوای درونی دسترسی داشته و آن‌ها را به شکل کامل نابود سازند. تابی از قدرت پرش بالایی برخوردار است که به‌واسطه این ویژگی، شخصیت امکان بالا رفتن از دیوارهای با ارتفاع بلند و همچنین حمله از بالای سر دشمنان را خواهد داشت تا به شکلی آن‌ها را غافلگیر سازد. سناریوهای جنگی KUNAI به‌طورکلی هم‌زمان تعداد انگشت شماری از دشمنان را شامل می‌شود و فضای کافی برای شما فراهم می‌کند تا به طور مداوم مانند یک نینجا در حال مبارزه باشید. به‌واسطه قلابی که تابی دارد، می‌توانید از محیط‌های مختلف آویزان شده یا خود را از سطوح مختلف بالا بکشید. در انتهای هر مرحله شاهد رئیسی قدرتمند هستیم که برای نابودی هرکدام باید روش مبارزه خاصی را در پیش گیرید.

موسیقی متن بازی قطعاً شما را به دوران قدیم، زمانی که هنوز آتاری در بورس بوده اند، بازمی‌گرداند و گرافیک محیط نیز تا حدودی از بازی‌های همان دوره تأثیر گرفته است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن با داستانی ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Streets of Rogue و Cuphead را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی KUNAI با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A traumatic event has shaken the balance of the world. Human life has been almost wiped out by the evil A.I. Lemonkus. Robots roam free across the earth. You take control of Tabby, a killer robot infused with the soul of an ancient warrior. Start out with nothing, progress and increase in strength by killing enemy robots to unlock abilities, weapons and kick-ass ninja tricks. Explore a world filled with secrets, hidden passages and mysterious characters. KUNAI is all about movement and agility. Use your ninja mobility to reach places where no normal robot could ever go.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.