دانلود بازی Rock of Ages 3 Make & Break برای PC
دانلود بازی Rock of Ages 3 Make & Break برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rock of Ages 3 Make & Break برای PC

پارسی گیم 11 مرداد 1399 بدون دیدگاه
5,293 بازدید

دانلود بازی Rock of Ages 3 Make & Break برای کامپیوتر

یکی از ویژگی‌های دوره قرون‌وسطی که همه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، قلعه‌هایی عظیم ساخته از سنگ و تقویت‌شده توسط انواع لوازم و ابزار هجومی است. حمله به این قلعه‌ها و در مقابل دفاع از آن‌ها کار استراتژیک و پیچیده‌ای است. استودیو ACE Team با الهام از قلعه‌های قرون‌وسطی، یک معجون غنی از ژانرهای دفاع از قلعه، اکشن و استراتژی را به نام Rock of Ages 3 Make & Break سرهم کرده است و شرکت Modus Games هم وظیفه نشر آن را بر عهده داشته است. از قلعه‌های مختلف در جدال با دشمنان دفاع کنید و اگر لازم باشد دست به هجوم بزنید. این عنوان ترکیبی از هر بازی است که تابه‌حال تجربه کرده‌اید و بخش بزرگی از آن‌هم به ساخت مراحل توسط شما ختم می‌شود.

مود اصلی بازی Rock of Ages 3 Make & Break به ساخت لوازم دفاعی و قلعه‌ها ختم می‌شود. با استفاده از سربازان و ابزار موجود، لایه‌های دفاعی را در مقابل هجوم دشمن بچینید و پس‌ازآنکه دفاع جانانه‌ای انجام دادید، وقت آن است به‌سوی قلعه دشمن حمله ببرید و از سد چالش‌ها و تله‌های آماده‌شده عبور کنید. هرکسی که بتواند در قلعه را باز کند و به داخل نفوذ کند، برنده میدان خواهد بود. بازی مکانیسم عجیبی را اختیار کرده است و جلوه‌های بصری بازی کمی گیج‌کننده هستند اما کل مفهوم بازی در دفاع و حمله خلاصه می‌شود. هر زمان که استراتژی شما درست عمل کند، پیروزی از آن شما خواهد بود و در غیر این صورت، خود را برای تحقیر و شکست آماده کنید. یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های بازی، طراحی مراحل است که در صورت خسته شدن از مراحل اصلی، می‌توانید گریزی به این بخش بزنید و تله‌ها و چالش‌های سختی را داخل نقشه قرار دهید و در آخر دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

اوج لذت بازی Rock of Ages 3 Make & Break زمانی کسب خواهد شد که آن را به‌صورت گروهی و چند نفره تجربه کنید. مودهای آنلاین در اختیار شما قرارگرفته‌اند تا به‌صورت چهارنفره به مبارزه بپردازید. در این حالت هر کس که در قلعه حریف را باز کند، برنده خواهد بود. در بخش آنلاین، مودهای دیگری چون Time Trials و Boulder Avalanche هم در اختیار شما خواهند بود و به قول توسعه‌دهنده، ساعت‌های مفرحی در اختیارتان خواهند گذاشت. بازی در ابتدا کمی گیج‌کننده خواهد بود اما درک آن آسان‌تر خواهد شد. بازی‌های Pummel Party و Human Fall Flat هم تجربه گروهی مشابهی ارائه خواهند داد.

در ادامه برای دانلود بازی Rock of Ages 3 Make & Break با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit Required)
Processor: Intel Core i5-760 2.8 GHz / AMD Athlon X4 740 3.2 GHz
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit Required)
Processor: Intel Core i7-4771 3.5 GHz / AMD FX-9370 4.4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB VRAM) / AMD Radeon RX 470 (4 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rock of Ages 3: Make & Break is competitive tower defense and arcade action rolled up with ACE Team’s quirky, Monty Python-esque humor into one giant, creative game for the ages!
Jump into the expansive, gut-busting story for an eclectic adventure featuring bizarre and irreverent takes on legendary characters, or for the first time, create and share your own levels to compete with friends and strangers online in a real-time mix of hectic tower defense and epic boulder-racing arcade action.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.44 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.