بازی Gotham Knights
مهدی ملکی

تصاویر جدیدی از شخصیت های بازی Gotham Knights منتشر شد

مهدی ملکی 1 دی 1399 بدون دیدگاه
1,065 بازدید

بازی Gotham Knights پس از مدت‌ها انتظار طرفداران برای اثر جدید ابرقهرمان محبوب دنیای قهرمانان یعنی بتمن، به طرز عجیبی رونمایی شد؛ در حالی که بازی در شهر اصلی بتمن جریان دارد، اما هیچ خبری از خود او نیست و به نظر می‌رسد که این اثر به او ربطی ندارد. با این وجود شخصیت‌های بسیاری در این عنوان وجود دارند که طرفداران مجلات کمیک حتماً آن‌ها را می‌شناسند.

شخصیت‌هایی نظیر Night Wing، Robin، Batgirl و Red Hood افرادی هستند که تا به حال به طور رسمی معرفی شده‌اند و شما شاهد نقش‌آفرینی آن‌ها در Gotham Knights خواهید بود.

به تازگی طراحی ارشد مراحل این اثر، تصاویری را از این بازی موردانتظار WB Games Montreal منتشر کرده است که به شخصیت‌های موردبحث اشاره دارند. این تصاویر ظاهر و لباس‌های این چهار شخصیت را به نمایش می‌گذارند و شما می‌توانید آن‌ها را با انتظارات خود مقایسه کنید.

آخرین مجموعه از بازی‌های بتمن توسط استودیو RockSteady توسعه یافت و این توسعه‌دهنده، آثاری به شدت ماندگار را تقدیم دنیای بازی‌های ویدیویی کرد. برخی از مکانیزم‌های ابداعی در این عناوین، بارها در بازی‌های دیگر مورداستفاده قرار گرفتند و ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سایه آن‌ها را در سال‌های آینده هم بر فراز عناوینی این چنینی مشاهده کنیم.

بازی یادشده در حال حاضر برای انتشار در تاریخی نامعلوم از سال 2021 برنامه‌ریزی شده است و ما می‌توانیم در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و سری X/S و PC منتظر عرضه آن باشیم. توسعه‌دهندگان بازی صریحاً مشخص کرده‌اند که این اثر به یک بازی لایو سرویس تبدیل نخواهد شد و ما با محتوای غنی رو به رو خواهیم بود.

مبنع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.