استودیو CD Projekt Red
مهدی ملکی

کارمندان CD Projekt Red از وضع کنونی راضی نیستند

مهدی ملکی 30 آذر 1399 بدون دیدگاه
671 بازدید

طبق معمول اگر یک بازی به مدت یک دهه سبب ایجاد هیجان مفرطی در کاربران شود و بلافاصله پس از عرضه هم به موفقیت و سوددهی مالی برسد، سازندگان آن خوشحال خواهند بود؛ این طور نیست؟ با این حال قضیه برای توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 برخلاف موضوع یادشده پیش می‌رود و اکنون علاوه بر مشکلات آن در فروشگاه سونی و کنسول‌های نسل هشتم، باید نارضایتی سازندگان را هم به عواقب عرضه‌اش اضافه کرد.

طبق توصیفاتی که اکنون شد، اگر شما هم از کاربران کنسول‌های نسل هشتم هستید و از کیفیت نهایی آخرین اثر استودیو CD Projekt Red رضایت ندارید، باید متوجه باشید که برخی از خود آن‌ها هم راضی نیستند!

طی یکی از گزارش‌های جیسون شرایر خبرنگار وب‌سایت بلومبرگ، او اطلاع می‌دهد که توسعه‌دهندگان استودیو یادشده اصلاً از شرایط حاکم راضی نیستند. به صورتی که طی یکی از جلسات کاری، برخی کارمندان استودیو به شدت عصبانی بوده‌اند و اقدام به پرسش سوالات تندی از مدیریت کرده‌اند. به طور مثال نقل شده که یکی از کارمندان این سوال را طرح کرده است «چرا مدیریت استودیو در ماه ژانویه اعلام کرده بازی کامل و قابل تجربه است در حالی که این شرایط مقرر نبوده است»؛ به نظر می‌رسد که در آن زمان باور عمومی اعضا این بوده که بازی نیازی به مراحل توسعه بیشتری دارد و زمان تعیین شده برای عرضه غیرواقعی است.

به هر حال در همین‌جا باید عرض کنیم که ما با یک خبر رسمی مواجه نیستیم و در نهایت شما می‌توانید با دیده شک به آن نزدیک شوید؛ اما توجه داشته باشید که آقای شرایر یکی از معتبرترین گزارشگران دنیای بازی‌های ویدیویی است و پیش از این هم موارد بسیاری را از استودیو CD Projekt Red فاش کرده بود.

مطمئناً این آخرین اخبار حول بازی Cyberpunk 2077 نخواهد بود و احتمالاً تا مدت‌ها باید منتظر رفع مشکلات این عنوان باشیم و پس از آن هم زمان عرضه بخش چند نفره و همچنین اخبار جدیدتر خواهد بود. ما را برای دریافت جزئیات بیشتر دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.