بازی Control Ultimate Edition
مهدی ملکی

تاریخ عرضه آپدیت نسل بعدی بازی Control مشخص شد

مهدی ملکی 29 آذر 1399 بدون دیدگاه
696 بازدید

بازی Control جدیدترین اثر استودیو Remedy پس از مدت‌ها ساخت آثار انحصاری برای مایکروسافت، مهم‌ترین اتفاق برای این توسعه‌دهنده به شمار می‌آید. این بازی با تعریف یک داستان جذاب و گرافیک خیره‌کننده، محبوبیت جدیدی را برای ساخته‌های سم لیک و همکاران آن فراهم کرد و اکنون بسیاری منتظر آپدیت نسل بعدی این عنوان هستند. حال این توسعه‌دهنده یک تریلر جدید منتشر کرده است که تاریخ عرضه آپدیت نسل بعدی بازی را مشخص می‌کند.

این تریلر مشخص می‌کند که آپدیت جدید نسخه Ultimate Edition بازی Contol در تاریخ 2 مارس 2021 یا به عبارتی 12 اسفندماه سال جاری برای کنسول‌های نسل نهم منتشر می‌شود. این تریلر شامل ویژگی‌های جدید کنسول پلی استیشن 5 است و حالت‌های کارایی و گرافیک را به نمایش می‌گذارد؛ حالت کارایی منجر می‌شود که بازی روی 60 فریم بر ثانیه اجرا شود و از آن سو حالت گرافیک سبب می‌شود تا به لطف 30 فریم پایین‌تر، به قابلیت Ray Tracing و گرافیک بهتری دسترسی داشته باشیم؛ البته هنوز جزئیات مربوط به رزولوشن بازی به طور رسمی اعلام نشده‌اند اما کاربران با توجه به دانش خود می‌توانند به راحتی در این مورد به حدس و گمان بپردازند.

بازی Control اولین بار در سال 2019 برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC منتشر شد و بعدتر شاهد عرضه نسخه Ultimate Edition آن بودیم که شامل هردو بسته توسعه‌دهنده آن نیز می‌شود.

پیش از این مشخص شده بود که تنها کاربران این نسخه جدیدتر قادر به دریافت رایگان آپدیت نسل بعدی هستند و این روند، منجر به شکل‌گیری نظرات ضد و نقیض بسیاری شد. طی همین اظهار نظرات، کاربران نسخه عادی بازی برای مدتی کوتاه به ویرایش Ultimate دست یافتند و این مسئله مشخص شد که کدهای پایه هردو بازی یکسان است؛ این امر تاثیر بسزایی در خدشه‌دار شدن شهرت Remedy و 505 Games برجای گذاشت و پس از مدت‌ها، هنوز هم واکنشی در این زمینه انجام نشده است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.