مراسم The Game Awards
مهدی ملکی

بازدید مراسم The Game Awards نسبت به سال پیش 83 درصد افزایش داشته است

مهدی ملکی 28 آذر 1399 بدون دیدگاه
201 بازدید

با اینکه مراسم‌های سالانه بسیاری برای بزرگداشت صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد و هرساله بسیاری از افراد و موسسه‌ها هم به انتخاب بازی‌های سال می‌پردازند، اما جشنوار The Game Awards از زمان تاسیس در سال 2014 تبدیل به یکی از بزرگترین قطب‌ها یا اکنون می‌توان گفت بزرگترین مراسم انتخاب بهترین‌ آثار سال شده است.

موسس و مجری اصلی این برنامه جف کیلی به تازگی از طریق توییتر خود مشخص کرده که این مراسم نسبت به سال پیش، 83 درصد بیننده بیشتری را به خود جذب کرده است؛ موضوعی که از سال 2014 مدام و به تدریج افزایش یافته است و یک موفقیت بزرگ برای آن محسوب می‌شود. با اینکه ممکن است شما هم جزوی از بینندگان سالانه این مراسم باشید، اما شاید ندانید که این مراسم ابتدا موسوم به Video Game Awards در شبکه Spike TV پخش می‌شد و پس از توقف پخشش در سال 2013، آقای کیلی اقدام به تاسیس برنامه جدید، تحت نام کنونی کرد. در زیر می‌توانید یکی از آخرین توییت‌های کلی را مشاهده کنید که به آمار کم بینندگان در گذشته و پیشرفت اکنون آن اشاره می‌کند:

Geoff_keighley

طی هفت سال گذشته، ما یک رشد باورنکردنی را در در مراسم The Game Awards تجربه کرده‌ایم به طوری که در لایو استریم سال 2014 برنامه ما تنها 1.9 میلیون بیننده داشت.

این مراسم هرساله بحث‌های زیادی را در مورد بهترین بازی سال به راه می‌اندازد و می‌توان به سال‌های 2016 و 2020 اشاره کرد که احتمالاً پر مشاجره‌ترین سال‌های این زمینه بوده‌اند؛ با اینکه این بحث‌ها ظاهراً به اعتبار این مراسم خدشه وارد می‌کنند، اما در حقیقت به شناساندن آن و اعتباربخشی هرچه بیشتر، شدیداً موفق عمل کرده‌اند.

نظر شما چیست؟ آیا این مراسم می‌تواند در قامت یک اسکار برای بازی‌های ویدیویی خوب عمل کند؟ به نظر شما معیار نهایی انتخاب یک بازی چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.