کنترلر Google Stadia
مهدی ملکی

سرویس گوگل استادیا روی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل در دسترس قرار گرفت

مهدی ملکی 27 آذر 1399 بدون دیدگاه
620 بازدید

سرویس‌های ابری طی دو سال اخیر تبدیل به زمینه رقابت بزرگی شده‌اند؛ به طوری که برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا سرمایه‌گذاری عظیمی را روی آن شروع کرده‌اند و مطمئن هستند که طی چند سال آینده، نتیجه‌های بسیاری را کسب خواهند کرد. با اینکه این سرویس‌ها مزیت‌های زیادی دارند اما اپل همواره موانع زیادی را جلوی عرضه آن‌ها ایجاد کرده است؛ اکنون به نظر می‌رسد که به طریقی شاهد کنار رفتن این موانع هستیم و پس از مدت‌ها جدال،‌ گوگل استادیا را به عنوان اولین سیستم استریم روی گوشی‌های هوشمند اپل مشاهده می‌کنیم.

اولین بار در ماه گذشته بود که نسخه مخصوص اپل از گوگل استادیا برای بتای سیستم‌عامل iOS و iPadOS این شرکت تایید شد؛ در حال حاضر این نسخه برای کاربران این شرکت منتشر شده است و اعضای پرو و حتی معمولی قابل به تجربه بازی‌های بزرگ روی این سرویس هستند. شما از این پس و به همراه نسخه‌های بعدی قادر خواهید بود تا به کتابخانه بازی‌های خود روی آیفون یا آیپدتان نیز دسترسی پیدا کنید.

اشتراک رايگان گوگل استادیا برخلاف بسیاری از رقبا، محدودیت‌های چندانی را برای شما وضع نمی‌کند و البته چندین بازی رایگان هم در اختیارتان قرار می‌دهد. در حال حاضر بازی‌هایی نظیر Bomberman R و عنوان تحسین‌شده Destiny 2 به رایگان قابل تجربه هستند و به شما نوید روزهای خوبی را می‌دهند. سرویس استریم بازی گوگل استادیا هنگام عرضه خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد اما به واسطه پشتیبانی قوی شرکت خود، اکنون به یکی از رقبای بزرگ بخش استریم تبدیل شده است و احتمال می‌رود حداقل در سال‌های آینده یک رشد عظیم را تجربه کند.

برای مثال کافی است نگاهی کوچک به کیفیت بازی Cyberpunk 2077 رو کنسول‌های نسل هشت بیندازید تا تفاوت قابل توجه کیفیت این اثر را روی سرویس ابری گوگل مشاهده کنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.