بازی Terminator Resistance
مهدی ملکی

بازی Terminator: Resistance به زودی یک آپدیت نسل بعدی دریافت می‌کند

مهدی ملکی 27 آذر 1399 بدون دیدگاه
787 بازدید

شخصیت Terminator از زمان جان‌بخشی بازیگر نامی سینما، تبدیل به یک اسطوره بزرگ شده است؛ مهم نیست که شما به چه نوع آثار عملی تخیلی می‌اندیشید، این شخصیت همیشه شهرت و محبوبیت خود را یدک می‌کشد. سال پیش ما شاهد عرضه آن در Mortal Kombat 11 و حتی Ghost Recon بودیم؛ اما مهم‌ترین حضور او می‌توانست در بازی Terminator: Resistance رقم بخورد که متاسفانه اثر قابل توجهی نشد. به هر حال مدتی نه چندان دور شما می‌توانید شاهد آپدیت نسل بعدی این بازی باشید.

استودیو توسعه‌دهنده این بازی Reef Entertainment به تازگی تایید کرده است که اوایل سال بعد میلادی شما قادر خواهید بود تا این عنوان را با یک آپدیت نسل نهمی روی کنسول پلی استیشن 5 تجربه کنید. این آپدیت شامل تمام بهبودهایی است که پیش از این برای نسخه PC بازی عرضه شده بودند؛ به علاوه شما قادر خواهید بود تا به یک حالت جدید به نام Infiltrator نیز دست پیدا کنید که شخصیت اصلی بازی را به درون ظاهر خود Terminator فرو می‌برد.

با این حال، مدتی بعد یک یک DLC غیر رایگان هم برای بازی در دسترس قرار خواهد گرفت که روی هر دو پلتفرم پلی استیشن 5 و PC قابل دسترس خواهد بود؛ این DLC حالت داستانی جدیدی را به بازی می‌افزاید و می‌تواند شما را مقدار بیشتری سرگرم کند. محتوای توسعه‌دهنده اول بازی برای کاربران پلی استیشن 4 به طور رایگان در دسترس قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند سریعاً در کنسول بعدی سونی هم به تجربه این اثر بپردازند.

بازی Terminator: Resistance در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و البته PC قابل دسترسی است. در حال حاضر حرفی از آپدیت نسخه نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس سری X/S زده نشده است و ما باید منتظر تایید سازندگان باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.