دانلود بازی MindSeize برای PC
دانلود بازی MindSeize برای PC پارسی گیم

دانلود بازی MindSeize برای PC

پارسی گیم 30 آذر 1399 بدون دیدگاه
2,226 بازدید

دانلود بازی MindSeize برای کامپیوتر

MindSeize یک بازی تک‌نفره دوبعدی است که در یک جهان علمی تخیلی تنظیم شده است و بازیکنان باید در نقش شخصیت اصلی سیارات رام نشده را کاوش کنند و سازمان مرموزی را که ذهن دختر او را به سرقت برده، متوقف سازند. بازیکنان به‌عنوان کارآگاه خصوصی شرکت M.C. Fox به ایفای نقش خواهند پرداخت، کسی که در حال تعقیب سازمانی جنایی و بسیار خطرناک به نام The Ascended است. این سازمان که به‌صورت جهانی کارهای خود را پیش می‌برد، این توانایی را دارد تا ذهن و فکر افراد را جهت انجام مأموریت‌های مرگبار به دست گیرد. اولین رویارویی M.C با رهبر گروه The Ascended باعث شد تا بدن او جراحات سنگینی ببیند؛ او اکنون به شدت مجروح است و به‌نوعی فلج کامل شده و دشمنان موفق شده‌اند ذهن دخترش تارین را به دست بگیرند. اکنون تنها یک انتخاب برای قهرمان ما باقی‌مانده است: استخدام خدمه، اتصال هوشیاری خود به یک بدن رباتیک به نام MAG و ادامه تعقیب و گریزها برای به دام انداختن و از بین بردن سازمانی که ذهن دخترش را کنترل می‌کنند! این بازی را توسعه‌دهندگانی از استودیو Kamina Dimension طراحی و برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و اکشن منتشر کرده‌اند.

محیط و گرافیک بازی به‌صورت کلاسیک و 16 بیتی طراحی شده به‌گونه‌ای که می‌توانید عنوان‌های کنسول‌های نسل اول را در ذهن خود مرور کنید. بازیکنان به‌صورت دوبعدی، شخصیت داستان را در مراحل مختلف برای تکمیل مأموریت‌ها تحت کنترل خواهند داشت. سیارات مختلفی وجود دارد که باید آن‌ها را برای یافتن سازمان جنایتکار The Ascended کاوش کنید. به چهار سیاره مختلف و منحصربه‌فرد سفر کنید، اسرار آن‌ها را خارج سازید و با خطرات و موجودات عجیب‌وغریبی که از آنجا حفاظت می‌کنند، مبارزه کنید. هرکجا احساس خستگی به شما دست داد، می‌توانید به کشتی فضایی بازگشته و استراحت کنید، با خدمه صحبت کرده و مأموریت‌ها را آنالیز نمایید.

همان‌طور که گفته شد، شخصیت اصلی اکنون به‌واسطه قدرت فکر و ذهن خود در رباتی به نام مگ قرار گرفته و مبارزات را با او پیش می‌برد. شما می‌توانید MAG را ارتقا دهید؛ حالت‌های مختلف، سلاح‌ها و توانایی‌های متنوعی را بخرید و قابلیت جنگی او را تقویت کنید. در پایان هر مرحله، پس‌ازآنکه دشمنان را در مسیر کاوش خود از بین بردید، باید با رئیس سیاره وارد مبارزه‌ای سخت و نفس‌گیر شوید. هرکدام از رئیسان شکل خاص مبارزه و سلاح‌های مخصوص به خود را خواهند داشت که شما نیز برای دست یافتن به برد باید استراتژی‌های مختلفی برای نبرد داشته باشید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن – ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون Hollow Knight و Celeste را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی MindSeize با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1+/7/8/10
Processor: x86-compatible 1.8GHz or faster processor, SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

MindSeize is a single player 2D Metroidvania game set in a sci-fi universe. Explore untamed planets and stop the mysterious organization that stole the mind of your daughter. You play as the private investigator M.C. Fox, who is chasing a dangerous criminal organization ‘The Ascended’ across the universe. The first confrontation between M.C. and the leader of The Ascended severely injured M.C. and left him crippled. They also managed to seize the mind of his daughter Taryn. This left only one choice for our protagonist: hire a crew, connect his consciousness into a robotic body called MAG and continue the chase!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.