بازی Resident Evil Village
مهدی ملکی

اطلاعات و عکس‌های جدیدی از بازی Resident Evil Village منتشر شد

مهدی ملکی 26 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,695 بازدید

کپکام با وجود اینکه تلاش‌های زیادی را برای حفاظت از برنامه‌های خود می‌کند، اما ما شاهد سال سختی برای آن‌ها هستیم. همزمان با هک عظیم سرورهای کپکام، منابع بسیار زیادی لو رفت و وقتی به واژه بسیار زیاد اشاره می‌کنیم، منظورمان تنها یک مبالغه نیست؛ برای مثال به تازگی داستان کامل بازی Resident Evil Village در سطح اینترنت پخش شده است و شما می‌توانید به زودی عواقب آن را ببینید. با این حال کپکام عقب ننشسته و برای امیدوار کردن کاربران، جزئیات جدیدی از این بازی منتشر کرده است.

کارگردان بازی پیتر فابیانو در یک مصاحبه با IGN اطلاع داد که وضعیت توسعه این اثر به خوبی در حال پیشرفت است و تایید کرد که آن‌ها هنوز هم در حال برنامه‌ریزی هستند تا بازی Resident Evil Village را در سال آینده منتشر کنند:

کارگردان بازی Resident Evil Village

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا طرفداران به تجربه بازی Resident Evil Village بپردازند که در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. ما حس می‌کنیم که این نسخه شامل مجموعه‌ای از بهترین ویژگی‌های سری Resident Evil در طول 25 سال گذشته به همراه تمام مواردی است که هواداران در رابطه با ژانر ترس و بقا آن‌هم در قالب یک اثر اکشن دوست دارند؛ البته جدای از این موارد، پازل‌های بسیاری برای حل کردن و رازهای زیادی برای آشکار شدن وجود دارند. ما امیدوار هستیم که طرفداران از جست و جو در فضاهای متروک لذت ببرند؛ فضاهای که در حقیقت درون یک دهکده برفی جای گرفته‌اند و داستان Resident Evil Village در آن رقم می‌خورد و شامل دشمنانی جدید در سری است که منتظر کاربران هستند. بازیکنان باری دیگر کنترل شخصیت Ethan Winters را به عهده خواهند گرفت و ادامه داستانی را تجربه می‌کنند که در جریان Resident Evil 7 Biohazard شروع شده بود. فناوری‌های جدید به ما اجازه می‌دهند بازیکنان را بیشتر از قبل در بازی فرو ببریم؛ موضوعی که پیش از این نمی‌توانستیم به آن دست پیدا کنیم و این چیزی است که امیدوار خواهیم بود این نسخه را تبدیل به هیجان‌انگیزترین ورودی مجموعه Resident Evil کند.

غیر از صحبت‌های کارگردان بازی حرف چندانی برای گفتن نیست به جز این موضوع که تصاویر بالا هم به طور رسمی توسط شرکت کپکام منتشر شده‌اند و جزوی از محتوای فاش شده نیستند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.