دانلود بازی Dog Duty برای PC
دانلود بازی Dog Duty برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dog Duty برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1399 3 دیدگاه
14,920 بازدید

دانلود بازی Dog Duty برای کامپیوتر

هنوز هم در سراسر جهان و همچنین در کشور خودمان افرادی وجود دارند که علاقه به تجربه بازی‌های کلاسیک هستند. وقتی حرف از بازی‌های کلاسیک به میان می‌آید، ناخودآگاه فکر و ذهنمان به سمت عناوین معروف جذابی مانند قارچ خور معروف سوپر ماریو یا جوجه‌تیغی عصبانی، سونیک جذب می‌شود اما در قرن 21 کمپانی‌های بازی‌سازی، داستان‌های جذاب و گیم پلی‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به محصولات کلاسیک عرضه می‌کنند. Dog Duty یکی از بازی‌های استراتژی محور است که داستانی حمله بیگانگان به زمین را روایت می‌کند. در سال 2019 بود که برای اولین بار و به شکل دسترسی محدود جلوی چشمان در مارکت ها ظاهر شد. اکنون پس از گذشت یک سال، توسعه دهندگان استودیو Zanardi and Liza محصول نهایی خود را توسط کمپانی Soedesco برای علاقه‌مندان به گیم پلی‌های اکشن و استراتژیک منتشر کردند تا از حالت دسترسی محدود خارج و یک بازی کامل شود.

گیم پلی بازی Dog Duty روایتگر تجاوز نیروهای دشمن به کره زمین است. گروهی از بیگانگان، به فرماندهی اختاپوسی روانی آرامش ساکنان کره خاکی را در سراسر جهان تهدید می‌کنند. این موضوع چندان قابل اهمیت نیست چرا که شما به‌واسطه تیمی از بهترین مبارزان برای رویارویی با این تهدید، خود را آماده می‌کنید. هرکدام از شخصیت‌های بازی دارای سلاح و ویژگی‌های مخصوص به خود است که در قالب تیمی 3 نفره به میدان نبرد فرستاده خواهند شد. اختاپوس که خود وارد صحنه مبارزات نشده، نیروهای بسیاری را در گوشه، گوشه زمین و جزایر مختلف برای نابودی بشریت قرار داده است. میان آن‌ها رئیسان قدرتمندی نیز گمارده شده که بی‌شک کار مبارزه و از بین بردن پایگاه‌های متنوع دشمن را کمی برایتان سخت اما گیم پلی را هیجان‌انگیز می‌کنند.

به همین صورت که از جزیره‌ای به جزیره دیگر برای نابودی پایگاه‌های دشمن منتقل می‌شوید، می‌توانید تیم خود را نیز به‌واسطه شخصیت‌های جدید که قابلیت‌های خاص و متنوعی را ارائه می‌کنند، گسترش داده و در هر مبارزه تیمی 3 نفره و حرفه‌ای را به میدان بفرستید. در طول مأموریت‌ها شاهد وسایل نقلیه مختلفی خواهید بود که می‌توانید از آن‌ها برای جابه‌جایی و مبارزه نیز استفاده کنید. در تمام آن‌ها می‌توانید علاوه بر حرکت، به سمت دشمنان نیز تیراندازی کرده و نیروهایشان را کم و کمتر کنید.

قطعاً محیط کلاسیک و خاص بازی می‌تواند شما را به سال‌ها قبل جایی که شاید تازه کنسول‌های نسل اول معرفی شده و بودند ببرد و خاطرات تلخ و شیرینی را زنده کند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی با چاشنی اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون Empire of Sin و Dreadlands را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Dog Duty با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 770
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: WIndows 10
Processor: Intel i7
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Control a squad of misfits as they go up against some evil bigwig Octopus Commander and his army who are threatening world-peace. In this fun, fast-paced Real Time Tactics game, you go into combat and use guerrilla warfare to eliminate all octo-scum. Fight on top of your moving vehicle as you go from island to island to liberate outposts and defeat wicked bosses in their crazy octo-machines. Wreck those squids up, but beware, they’re well-armed.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    AK

    مهمان

    دوست عزیز شما از کجا فکر کردید این ایرانیه نه ایرانی نیست و اینکه محصول مایکروسافت هم نیست
    اش احتمال موجودیت اش هست و بخش انلاین فکر کنم نداره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین کریمی فرجاد

    مهمان

    سلام خسته نباشید ببخشید این بازی ایرانیه؟و اینکه محصول ماکروسافت؟کرکش موجود هست؟و اینکه بخش آنلاین داره؟ممنون میشم همرو جواب بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      AK در پاسخ به امیرحسین کریمی فرجاد

      مهمان

      دوست عزیز شما از کجا فکر کردید این ایرانیه نه ایرانی نیست و اینکه محصول مایکروسافت هم نیست
      اش احتمال موجودیت اش هست و بخش انلاین فکر کنم نداره