cyberpunk 2077
مهدی ملکی

ایستر اگ جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 فاش شد

مهدی ملکی 18 آذر 1399 بدون دیدگاه
699 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 بالاخره پس از هشت سال صبر طرفداران در روزهای آینده به طور رسمی عرضه خواهد شد. با اینکه شاید شما هم جزو معدود کسانی باشید که هشت سال پیش را به خاطر بیاورید ولی این بازی مستقیماً‌ پس از عرضه The Witcher 3 تبدیل به یکی از اولویت‌های طرفداران شد و نمایش‌های طولانی مدت آن در سال 2018 و همچنین سورپرایز بزرگ آن در سال 2019، همه را تبدیل به یکی از هواداران این عنوان کرد. پیش از این به شما گفتیم که در چه زمانی می‌توانید به دریافت دیتای اولیه بازی بپردازید ولی آیا بلافاصله پس از دانلود آن، می‌توان بازی را شروع کرد؟

به نظر می‌رسد که استودیو CD Projekt Red این موضوع را حدس زده بود و یک ایستر اگ را در بازی قرار داده است. اگر شما دیتای اولیه بازی را همین حالا دریافت کرده و مشتاق شروع آن باشید، روی فروشگاه GOG دکمه Play در دسترستان است؛ اما به محض اینکه دکمه را فشار دهید، متوجه شوخی سازندگان می‌شوید.

حقیقتاً چه کسی برای تجربه این عنوان هیجان‌زده نیست؟ احتمالاً همه دوست داشته باشند تا ساعت‌های زیادی را در Night City بگذرانند اما اگر شما پیش از تاریخ 20 آذر بازی را شروع کنید، تصویر زیر نمایان می‌شود و یک پیام آشنا را نمایش می‌دهد.

بازی Cyberpunk 2077این پیام بسیار مشابه همان دیالوگی است که شخصیت جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز داخل تریلر E3 2019 بر زبان آورد. این پیام دارای این مضمون است که «سامورایی برگرد و بخواب؛ هنوز 10 دسامبر فرا نرسیده است»؛ یک نقیضه آشکار از دیالوگ «بیدار شو سامورایی؛ ما یک شهر داریم که باید آتشش بزنیم!».

پیش از این هم سازندگان بازی به شوخی با یکی از توسعه‌دهندگان معروف صنعت بازی‌های ویدویی پرداخته بودند و این مورد جدید هم نشان می‌دهد که با یک بازی کاملاً حساب‌شده طرف هستیم. به تازگی نقدها و نمرات بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است که شما می‌توانید در پارسی‌گیم آن‌ها را دنبال کنید.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.