بازی Project Athia
مهدی ملکی

بازی Project Athia در انحصار دو ساله پلی استیشن 5 خواهد بود

مهدی ملکی 18 آذر 1399 بدون دیدگاه
489 بازدید

بازی Project Athia از جمله عناوینی بود که برای به رخ کشیدن سرعت SSD کنسول پلی استیشن 5 در دستور کار Square Enix قرار گرفت. از همان زمان معرفی هم مشخص بود که با یک بازی انحصاری طرف خواهیم بود ولی این انحصار تا چه مدت به طول خواهد انجامید؟ پیش از این صحبتی در این مورد بیان نشده بود اما اکنون کانال رسمی یوتیوب پلی استیشن با انتشار تریلر جدیدی از این بازی اکشن‌ ماجراجویی دنیای‌باز، به سوال ما پاسخ داده است.

تریلر جدید اینگونه مشخص می‌کند که «تا 24 ماه این بازی برای کنسول دیگری در دسترس نخواهد بود»؛ بنابراین علاوه بر پلی استیشن 5، بازیکنان پلتفرم‌های PC و ایکس باکس سری X/S هم می‌توانند به تجربه این عنوان بپردازند ولی برای انجام این امر باید دو سال منتظر باشند.

البته باید توجه داشت که ما هنوز نمی‌دانیم که چه مقدار از مراحل توسعه این بازی سپری شده است و حتی عنوان آن هم فعلاً رسمی نیست. این مسئله را هم باید در نظر گرفت که مشخص نیست سونی با چه دیدی روی این بازی دست گذاشته و آن را تبدیل به یک بازی انحصاری زمانی کرده است.

پیش از این در تریلرهای کوتاه مدت بازی شاهد این بودیم که شخصیت غریبی اقدام به تله‌پورت‌های بسیار سریع می‌کرد که می‌تواند به معنی استفاده از سرعت بالای SSD کنسول نسل نهمی سونی باشد. قبل از این هم سونی در اوایل نسل هشتم با معرفی بازی The Order 1886 اثر چشم‌نوازی را خلق کرد که داستان بسیار کوتاهی را روایت می‌کرد و اما تنها در حد یک Killer App گرافیکی باقی ماند.

به هر حال برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلام سازندگان و سونی باقی بمانیم. نسل نهم تازه اول راه است و فرصت زیادی وجود دارد تا انتظار بکشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.