فریم ریت بازی Rise of the Ronin
سارا هابطی

بازی Rise of the Ronin قادر به ارائه 60 فریم ثابت نیست

سارا هابطی 27 اسفند 1402 1 دیدگاه
93 بازدید

متاسفانه در گزارش‌های منتشر شده از دنیای گیم، با خبر شدیم که بازی Rise of the Ronin علی‌رغم گرافیک متوسط و در حالت Performance با افت فریم مواجه خواهد شد و این نرخ فریم به 40 فریم بر ثانیه می‌رسد، این کاهش فریم در کات سین‌های بازی کاملا مشهود است.

بازی رایز آو رونین، اثر انحصاری پلی استیشن 5 با اولین نمایش خود طرفداران زیادی را به خودش جذب کرد و مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. این عنوان با مکانیک‌های مبارزاتی و عناصر داستانی خود بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است، اما آیا این موضوع در مورد نحوه عملکردی و گرافیک آن نیز صدق خواهد کرد؟ گرافیک بازی مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است و بسیاری از منتقدان بر این باورند که بازی رایز آو رونین مناسب کنسول نسل نهم سونی نیست. اگرچه که می‌توان این موضوع را نادیده گرفت، اما همه چیز آنجایی جدی می‌شود که بازی قادر به ارائه 60 فریم ثابت نخواهد بود.

این مورد در حالی بسیار مهمه که در حال حاضر اکثریت استودیوهای بازی‌سازی به ساخت عناوین مختلف با ارائه 60 فریم بر ثانیه برای کنسول‌ها می‌پردازند و استودیو Team Ninja در گذشته آثار مختلفی با همین عملکرد را روانه بازار کرده است. این اطلاعات و جزئیات از کانال معروف و شناخته شده یوتیوب SkillUp به دست آمده که بررسی مهمی روی بازی رایز آو رونین انجام داده و نشان می‌دهد که بازی دچار افت فریم زیادی در بازی می‌شود. گفتنی است دیگر بازی‌های این استودیو مانند Nioh نیز گرافیک قابل توجهی نداشتند.

فریم ریت بازی Rise of the Roninبازی Rise of the Ronin نمی‌تواند نرخ فریم 60 را حفظ کند

از آنجایی که انحصاری‌های پلی استیشن دارای کیفیت قابل قبول و مشخصی هستند، اما به نظر می‌رسد بازی رایز آو رونین نتواند به آن حد از کیفیت برسد؛ در حالی که تنها چند روز تا زمان عرضه جهانی بازی مانده است. با ارائه پیش نمایش و گیم پلی، طرفداران از بازی انتظارات زیادی پیدا کرده‌اند و در صورت ناامیدی در رابطه با این موضوع؛ اتفاقات خوبی برای آخرین اثر ساخته شده استودیو Team Ninja رخ نخواهد داد.

هنگامی که یک بازی تا این حد روی مبارزات مبتنی بر واکنش (reaction-based) متمرکز است، نرخ فریم متناقض می‌تواند تجربه را خراب کند. تاریخچه استودیو Team Ninja نشان می‌دهد که بازی Rise of the Ronin بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود، اما نرخ فریم ضعیف می‌تواند باعث ناامیدی یک تجربه جذاب شود. با این حال، همه امیدها از بین نمی‌رود؛ زیرا Team Ninja قصد دارد قبل از عرضه رسمی یک پچ را برای رسیدگی به عملکرد بازی منتشر کند. بازی انحصاری رایز آو رونین در تاریخ 3 فروردین 1403 روانه بازار خواهد شد. آیا این پچ می‌تواند موجب حل شدن مشکلات بازی شود یا خیر؟؟ نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: tech4gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    این نسل ضعیف ترین کنسول ها رو داشته

    پاسخ دهید