The Game Awards
مهدی ملکی

بیش از 12 بازی اولین نمایش خود را در The Game Awards تجربه خواهند کرد

مهدی ملکی 18 آذر 1399 بدون دیدگاه
232 بازدید

مراسم The Game Awards به لطف بینندگان آن تبدیل به بزرگ‌ترین رویداد سالانه صنعت بازی‌های ویدیویی شده است. با این حال عدم وجود نمایشگاه‌هایی نظیر E3 یا Gamescom قفدان بزرگی محسوب می‌شوند و باعث خواهند شد تا سرمایه‌گذاران مکان مناسبی را برای انتخاب پروژه‌های خود نیابند. به هر حال حتی با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، نمایش‌ها باید ادامه پیدا کنند، نامزدها انتخاب شوند و بازی‌های جدید رونمایی شوند.

در آخرین پرسش و پاسخ‌هایی که با جف کلی مجری و موسس مراسم The Game Awards انجام شده است، جزئیاتی در مورد نمایش امسال مشخص شده‌اند. وقتی در این‌باره سوال پرسیده شد که شاهد چه تعداد نمایش در این بین خواهیم بود، پاسخ این بوده است که نمایش بازی‌های زیادی را خواهیم دید که این اولین رونمایی آن‌ها محسوب می‌شود. او بعدتر باز هم به این مسئله اشاره کرد که بین 12 الی 15 بازی AAA و همچنین مستقل و … در مراسم پیش‌رو معرفی خواهند شد.

در حال حاضر ما مطمئن هستیم که برخی از بازی‌‌ها داخل این مراسم شرکت خواهند کرد و ما به گونه‌ای شاهد جزئیات آن‌ها خواهیم بود. برخی دیگر از بازی‌ها هم به طور رسمی هیچ بیانیه‌ای را دریافت نکرده‌اند ولی ما شایعات بسیاری درباره آن‌ها شنیده‌ایم.

به هر حال به نظر می‌رسد ما در بدترین حالت شاهد یک نمایش غافل‌گیر کننده باشیم که ارزش صبر کردن را خواهد داشت. برای مثال سال پیش این رونمایی بزرگ مراسم مربوط به کنسول نسل نهمی مایکروسافت،‌ ایکس باکس سری X بود.

دیگر بیش از این نمی‌توان حدس زد و تنها باید تا تاریخ 20 آذر جمعه ساعت 00:30 منتظر ماند و از مراسم دو ساعته و نیمه The Game Awards 2020 لذت برد. برای مشاهده و دنبال کردن اخبار آن با پارسی‌گیم همراه باشید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.