دانلود بازی Bartlow's Dread Machine برای PC
دانلود بازی Bartlow's Dread Machine برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bartlow’s Dread Machine برای PC

پارسی گیم 18 آذر 1399 3 دیدگاه
4,827 بازدید

دانلود بازی Bartlow’s Dread Machine برای کامپیوتر

این یک احساس جذاب خواهد بود وقتی خود را در نقش شخصیتی می‌بینید که تمام افراد برای یافتن یکی از اعضای خانواده به او دل‌بسته‌اند. کارآگاهان و مأمورین پلیس همان شخصیتی‌هایی هستند که در هنگام بروز مشکلی جدی مانند دزدی از خانه یا ربوده شدن افراد می‌توانند به شما کمک‌های بزرگی کنند. قطعاً زمانی که آن‌ها وسایل گمشده یا پول‌های ربوده شده شما را پیدا کنند، بسیار خوشحال خواهید شد؛ اما کسی نمی‌داند که کار آن‌ها چقدر سختی دارد و چه داستان‌هایی در پشت پیدا کردن سرنخی کوچک از یک مجرم وجود دارد. بازی‌های متنوع و بسیاری برای قرار دادن بازیکنان در نقش کارآگاهی ماهر و خبره طراحی و برای علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی معرفی شده‌اند که یکی از دیگری بهتر و جذاب‌تر بوده‌اند اما آنچه که در عنوان جدید و سرگرم‌کننده Bartlow’s Dread Machine تجربه خواهید کرد، متفاوت‌ترین گیم پلی است که تاکنون تجربه کرده‌ایم. طراحانی از دو استودیو Beep Games و Tribetoy بر روی این محصول کارکرده‌اند تا بتواند کاربران بسیاری را به سمت خود جذب و درگیر داستانی خاص کند.

پرونده‌ای عجیب‌وغریب به دست شما رسیده است، شخصی به نام تدی رزولت را ربوده‌اند و دلیل آن هم هنوز مشخص نیست؛ اما مأموریتی که برای شما در نظر گرفته شده، دنبال کردن آدم‌رباها به همراه تیمی از دوستان قدرتمندان است. شما باید تمام نیویورک را زیرورو کرده و در نهایت اگر فکر می‌کنید سرنخ ماجرا جایی بیرون از این شهر است، از طریق دشت‌های وسیع تا سانفرانسیسکو، به‌واسطه کشتی دریاهای آزاد و در نهایت به‌واسطه خودرو تمام جهان را به دنبال کسی باشید که دستور ربودن تدی را داده است. مردم محلی می‌توانند اطلاعات خوبی را به شما منتقل کنند، پس با آن‌ها هم‌صحبت شده و گپی کوتاه مهمان آن‌ها باشید.

اما شما با گروهی طرف هستید که توانسته‌اند به‌سادگی یک انسان را ربوده و مخفی کنند پس این ماجرا بدون سروصدا پیش نخواهد رفت. به‌واسطه سلاح‌های مختلفی که در دسترس قرار می‌گیرند، می‌توانید روند جستجو را بهبود بخشیده و در برخی صحنه‌ها از خود در برابر مهاجمان دفاع کنید. گیم پلی بازی هیچ حالت چندنفره یا آنلاین در خود ندارد و تنها می‌توانید به‌صورت تک‌نفره داستان را پیش برده و به مقصد نهایی خود برسانید. همه چیز برای شبیه‌سازی یک وسیله مکانیکی به‌خوبی در کنار هم قرار گرفته. همه شخصیت‌ها ربات‌های انیماتریک هستند و مجموعه‌ها مانند یک ماشین قدیمی ساخته شده‌اند که آن‌ها را کنار هم قرار می‌دهد. محیط بازی و عناصر آن به‌صورت خاصی طراحی شده که تاکنون در دیگر محصولات مشابه دیده نشده است و شاید این باعث جذب مخاطب و تجربه ماجرایی فوق‌العاده شود. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی چون The Wild Eight و Heat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bartlow’s Dread Machine با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: i5-5200U 2.2 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 3.2 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750ti
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

An artifact from the past returns in Bartlow’s Dread Machine, a long-forgotten game from the dawn of the Electric Age. Dread Machine is a dual stick arcade shooter with single player and couch co-op modes, six scintillating game worlds and a cast of improbable monsters and historical characters.
Teddy Roosevelt has been kidnapped! Your mission: Pursue his abductors from New York, across the Great Plains to San Francisco, the high seas and beyond using trains, ships and even a newfangled automobile. Master an arsenal of futuristic Edwardian weapons as you fight otherworldly creatures to free the Commander in Chief.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    جلال

    مهمان

    سلام به سایت خوب شما من بازی را نصب کردم میرم تو SPASEرا میزنم ولی PLAYنمیکنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    rastin

    مهمان

    سلام به سازندگان سایت بسیار عالی پارسی گیم ی در خواستی داشتم لطفا اگه میشه بازی های که ت 2 گیگ یا 3 گیگ هستن رو به صورت یک پارت در بیارن ممنون از سایت بسیار خوبتان

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به rastin

      مدیر سایت

      سلام عزیز
      متاسفانه این کار، هم به دلیل اینکه ممکنه خرابی فایل به وجود بیاد و هم به دلیل اینکه مشغول بودن سرور مارو در پیش داره. پیشنهاد میکنم از زمان بندی IDM استفاده کنید.