دانلود بازی The Blackwell Convergence برای PC
دانلود بازی The Blackwell Convergence برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Blackwell Convergence برای PC

پارسی گیم 14 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,128 بازدید

دانلود بازی The Blackwell Convergence برای کامپیوتر

اگر به بازی‌های سبک Point & Click و معمایی علاقه دارید، قطعاً نام سری The Blackwell را شنیده‌اید. این سری محبوب، ماجراجویی‌های یک زن جوان را که توانایی ارتباط با ارواح را دارد روایت می‌کند. این سری به دلیل داشتن گیم پلی ساده و سرگرم‌کننده، روایت داستانی خوب و گرافیک پیکسلی و کلاسیک، می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم نگه دارد. بازی The Blackwell Convergence از استودیو Wadjet Eye Games شماره سوم این سری بوده که ماجراجویی‌های شبح کارآگاه را در کنار شخص جدیدی از خانواده Blackwell به خوردتان خواهد داد.

بازی The Blackwell Convergence مانند تمامی عناوین این سری، شروع قوی داشته و شما را به شکلی زیبا به دنیای خودش وارد می‌کند. شما این بار در نقش کاراکتری به اسم Rosa Blackwell بازی را تجربه می‌کنید اما روح همان کارآگاه زبده و محبوب یعنی Joey Mallone در کنارتان است تا بتواند شما را در سختی‌ها و معماها همراهی کند. این بازی نسبت به شماره‌های قبلی، عناصر سورئال بیشتری داشته و تنوع مراحلش بیشتر است. شما دائم باید با کاراکترهای زنده و مرده ملاقات کنید، سرنخ‌ها را پیدا کرده و با استفاده از ترکیب آن‌ها، معماها را حل کنید.

تعامل شما با Joey از ویژگی‌های اصلی این بازی است. او می‌تواند با عناصری از دنیای مردگان در تعامل باشد و کار را برای شما ساده کند. سبک ساده Point & Click اینجا هم به روان اجرا شدن بازی کمک کرده و برای پیشروی تنها به کلیک‌های موس خود نیاز خواهید داشت. اگر ماجراجویی و معما را دوست دارید، شماره سوم این سری جذاب را که مملو از روایت‌های مرموز است، از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Escape Simulator و Disco Elysium را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Blackwell Convergence با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows ME or higher
Processor:Pentium or higher
Memory:64 MB RAM
Graphics:640×400, 32-bit colour: 700 Mhz system minimum
DirectX®:5.0
Hard Drive:64 MB HD space
Sound:All DirectX-compatible sound cards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A new film opens to rave reviews, despite its bloody history. A beautiful uptown office remains unoccupied, despite its prime location. A downtown artist berates himself for selling out, while a Wall Street investor congratulates himself on a job well done. Just normal life in the big city? Or is somthing more sinister binding these events together Bizarre connections are a dime a dozen for the Blackwell family, but just how far back to they go? Medium Rosa Blackwell and her spirit guide Joey Mallone are about to find out.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.