دانلود بازی Sword Coast Legends برای PC
دانلود بازی Sword Coast Legends برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sword Coast Legends برای PC

پارسی گیم 27 بهمن 1398 4 دیدگاه
8,633 بازدید

دانلود بازی Sword Coast Legends برای کامپیوتر

افسانه‌ای بازگو می‌کند که در دورانی از روزهای سخت، یک الهه با نام Sehanine Moonbow برای این مشقت انسان‌ها و جان دادنشان گریان گشت. اشک او در شیء دست‌سازی متبلور شد، این شیء مقدس بعدها “مونتیر” لقب گرفت و خواهان بی‌شماری پیدا نمود زیرا ظاهراً قدرت و ذات الهی سهانین را در خود نگه می‌داشت. گفته می‌شود که مونتیر توسط الف‌ها پنهان شده است، اما دو برادر به نام‌های راث و گرت داوندرودر برای یافتن و استفاده از قدرت موجود آن به منظور بهتر نمودن جهان، با استفاده از سحر و جادویی قوی گروهی به اسم The Burning Dawn تشکیل دادند. اندکی پس از آن، برادران وقتی‌که خود را در دام balor Belaphoss، که مایل به استفاده از قدرت مونتیر برای به دست آوردن جایگاه خدایان بود، افتادند و سقوط کردند. گروهشان نیز هدف خود را از دست داد و فقط یک دسته‌ی مزدور دیگر شد. این بازی 100 سال بعد از آن وقایع آغاز می‌گردد و شما به‌عنوان عضوی از آن گروه قدیمی، محافظت از یک کاروان تجاری را در مسیری به سمت “لوسکان” بر عهده دارید. هنگامی‌که کاروان مورد حمله راهزنان قرار می‌گیرد، شما و دیگر اعضای گروهتان همگی دچار کابوس‌های مشابهی خواهید شد.

Sword Coast Legends یک بازی ویدیویی نقش‌آفرینی است که توسط n-Space و Digital Extreme در سال 2015 ساخته و منتشر شده است. این بازی در دنیای Forgotten Realms، زیر مجموعه‌ای از Dungeons & Dragons تنظیم شده و برای چندین سیستم عامل از جملهMicrosoft Windows ، OS X، Linux، هم‌چنین کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است. بازی طیف وسیعی از نژادهای گوناگون و کلاس‌های مختلف شخصیتی را در برگرفته که در سیاره‌ی تخیلی Toril زندگی می‌کنند. گرافیک به صورت سه بعدی و شامل محیط‌های بسته بوده که منظم و با پیشروی در داستان باز می‌شوند. یکی دیگر از بازی‌هایی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد مانند نسخه tabletop Dungeons & Dragons یک “استاد سیاه چال” (یا DM) باشند. بازی با خلق شخصیت شروع می‌گردد، به منظور ایجاد کاراکتر دلخواه می‌توان جنسیت، نژاد، کلاس مبارزه (شامل تیرانداز، جادوگر و …) و توانایی‌های دیگر را تنظیم نمود. از میان پنج نژاد قابل انتخاب و شش نوع شخصیت منحصر به‌فرد هم‌چنین شاخصه‌های شش‌گانه‌ی دیگر، برای ساخت ماجراجوی سبک مخصوص به خود استفاده کنید. مبارزات سریع و متناسب با مکان و مرحله‌ای است که در آن قرار دارید. با اتخاذ استراتژی‌ مناسب در یک مبارزه، پیروز گشته و با جوایزی که پس از آن به دست می‌آورید، می‌توانید توانایی‌های گروهتان را ارتقاء دهید. سبک بازی یک نقش‌آفرینی کلاسیک یا خالص (cRPG) با فرمی قانع کننده و به اندازه‌‌ی کافی پیچیده است که شما منتظر آن بوده‌اید. دارای زمان مکث، مبارزات تاکتیکی گروهی، داستان‌های مختلف بی‌شمار و حالت‌های تک نفره (بخش اصلی) چند نفره و مشارکتی است. هم‌چنین حالت Dungeon Master که دست‌تان برای دخالت در گیم‌پلی باز است و به کمک آن می‌توانید مراحل را خودتان به شکل دلخواه طراحی نمایید. ماجراجویی حماسی خود را ایجاد کنید تا با دوستان خود به اشتراک بگذارید زیرا آن‌ها در حال عبور از سیاه چال شما هستند. دنیای بازی را بر اساس قوانین و اندک مکانیک‌های موجود خارج از مبارزات تنظیم کرده و به شکل افسانه‌ای زندگی کنید.

در کلیه بازی‌های ویدئویی با این سبک، به ویژه آن‌هایی که دارای مبارزات گروهی بوده و یا ماجراهای آن در محیط محدود رخ می‌دهد، فانتزی تأثیر زیادی دارد اما Sword Coast Legends که در دنیای سرسبز و پر جنب‌وجوش فراموش شده‌ای قرار دارد، با نهادن امکان تبدیل شدن به یک استاد دانگون، راهی کاملاً جدید را برای لذت بردن از سحر و جادو ارائه داده و حتی می‌تواند از بازی Dungeons & Dragons که نقاط مشترک بسیاری با یکدیگر دارند مثل داستان، شخصیت‌پردازی و ماموریت‌های مشابه، یک قدم فراتر بگذارد. بازی توسط مدیر اصلی شرکت سازنده کارگردانی شده و حتی برای تهیه‌ی موسیقی آن از ارکستر فیلارمونیک شهر پراگ کمک گرفته شد. با این‌حال پس از انتشار، عده‌ای از منتقدان آن‌را پر از کلیشه و فاقد جاه طلبی دانسته اما همگی اذعان داشتند که می‌تواند علاقه‌مندان وفاداری را به خود جلب نماید. با بسته شدن n-Space در مارس 2016، Digital Extreme اعلام کرد که هم‌چنان به پشتیبانی از Sword Coast Legends در رابطه با توسعه محتوای قابل بارگیری و انتقال بازی به کنسول‌ها ادامه خواهد داد. اولین بسته‌ی الحاقی آن به نام Rage of Demons در سال 2016 منتشر شد که شامل شخصیت‌های قابل بازی، کلاس مبارزه و چندین مورد جدید برای استادان سیاه چال می‌شد. بخش چندنفره‌ی بازی نیز به صورت آنلاین یا شبکه، حداکثر تا 4 بازیکن را پشتیبانی می‌نماید.

در ادامه برای دانلود بازی Sword Coast Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows Vista 64bit
Processor:Intel Core 2 DUO E6700 @2.66 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVidia GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 4850 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:10 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7 64bit or better
Processor:Intel Core i5 2500k @3.3 GHz or AMD Equivalent
Memory:8 GB RAM
Graphics:Radeon R9 270X or NVidia GeForce GTX 760 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:10 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The game is an action role-playing video game set within the Dungeons & Dragons universe. It features typical races and classes of the Forgotten Realms setting.[5] The game is set in the fictional Sword Coast region of the continent Faerûn on the planet Toril. Graphics are in 3D. One addition to the game is that it allows players to be a “dungeon master” (or DM), as in the tabletop version of Dungeons & Dragons. .[6] It features single-player and co-operative multiplayer modes. The game is available on several platforms including Microsoft Windows, OS X, Linux, PlayStation 4, and Xbox One. It was released in 2015.[7] The game was directed by Dan Tudge, the president of N-Space and the director of the critically acclaimed Dragon Age: Origins.[8] Inon Zur, who previously led the music development of Dragon Age: Origins and Fallout 3, composed, produced, and conducted all the music for the game.[9] The music was performed by the City of Prague Philharmonic Orchestra.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.26 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    هادی شجاعی

    مهمان

    ببخشید پولیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به هادی شجاعی

      پشتیبانی

      کرک شده و رایگان است

  • Avatar

    Mehrad

    مهمان

    آپدیت Metro Exodus رو نمیذارید؟ دی ال سی Sam’s story جدید اضافه شده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mehrad

      پشتیبانی

      سعی میکنیم بزودی قرار بدیم