پارسی گیم

دانلود بازی Oniria Crimes برای PC

پارسی گیم 15 آذر 1399 بدون دیدگاه
2,282 بازدید

دانلود بازی Oniria Crimes برای کامپیوتر

در گذشته خبری از سیستم‌های امنیتی و دقیق نبود و زمانی که اتفاقی مانند یک قتل یا مفقود شدن فردی رخ می‌داد، به معروف‌ترین کارآگاه شهر خبر می‌دادند تا برای بررسی موضوع خود را به صحنه جرم برساند. کارآگاهان بسیاری در سراسر جهان وجود داشتند که با تجربه و هوش بالای خود هر پرونده‌ای را به پایان می‌رساندند. در حال حاضر و با بروز شدن تکنولوژی‌ها و استفاده از سیستم‌های امنیتی و هوش مصنوعی، پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسند اما در زمان کارآگاهان هر پرونده شاید ماه‌ها به طول می‌انجامید. گیم پلی‌های متنوعی وجود دارد که به‌واسطه آن‌ها می‌توان به یک کارآگاه قوی تبدیل شد و برای حل پرونده‌های مختلف، نقاط گوناگونی از جهان را تجربه کرد. این بازی‌ها که در داستان خود از معماها و پازل‌های بسیار بهره می‌برند، می‌توانند باعث تقویت و به چالش کشیده شدن فکر و ذهن شما نیز شوند. بازی Oniria Crimes را توسعه دهندگانی از استودیو cKolmos Game Studios برای آن دسته از بازیکنان طراحی کرده‌اند که طرفدار محصولات پیکسلی هستند. تهیه‌کننده این کار کمپانی Badland Publishing بوده که محصول نهایی را برای علاقه‌مندان به داستان‌های ماجراجویی و کارآگاهی منتشر کرده است.

Oniria Crimes یک بازی ماجراجویی است که در Oniria، سرزمین رؤیاها اتفاق می‌افتد. به کارآگاه سانتوس و بازرس تورس کمک کنید تا صحنه‌های جرم و جنایت را با زاویه دیدی تازه بررسی کنند. جنایات Oniria ترکیبی از داستان‌هایی به‌مانند رمان‌های بصری با مکانیک اشاره و کلیک شبیه به ماجراهای گرافیکی است، جایی که اشیا به شما کمک می‌کنند تا متوجه شوید در صحنه جنایت چه اتفاقی افتاده است. جنایات این شهر خیالی شامل یک داستان 6 فصلی با یک طرح معمایی رازآلود و پازل‌هایی است که می‌توانند سرنخ‌های کلیدی را در مورد موضوعات تاریک به بازیکن منتقل کنند.

درست قبل از اولین انتخابات، یک قاتل زنجیره‌ای در کاخ آرزوها، پایتخت اونیریا، آرامش را برهم می‌زند. زمان را از دست ندهید و هر چه سریع‌تر خود را به محل جرم برسانید. به دنبال سرنخ‌هایی از قاتل باشید، از شاهدان عینی سؤالاتی را بپرسید تا به یک جمع‌بندی نهایی برسید. اوضاع از آنچه که فکر می‌کنید بدتر است، نقشه‌ای مخفی در جهان زیرین شکل‌گرفته و اکنون در حال اجرا است. انجمنی به‌صورت پنهانی به‌مانند یک کابوس وارد خواب افراد شده و به‌واسطه مردم عادی سعی می‌کنند تا به اهداف خود نزدیک شوند و آنچه در سر دارند را پیاده‌سازی کند. زمان را از دست ندهید و برای کشف حقیقت به دنبال سرنخ‌ها و شواهد باشید، محیط‌های مختلف را جستجو کنید، پازل‌ها و معماهای بسیار را تکمیل و در نهایت به کسانی برسید که این انجمن را هدایت می‌کنند. اگر از طرفداران بازی‌های معمایی و به‌نوعی پازلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Sam & Max Save the World و Blacksad Under the Skin را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Oniria Crimes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bits
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2nd Generation Intel Core HD Graphics (2000/3000), 512MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bits
Processor: Intel Core i5 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 6th Generation Intel Core HD Graphics 6000, 512MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Oniria Crimes is an adventure game that takes place in Oniria, the Land of Dreams. Help Detective Santos and Inspector Torres to investigate crime scenes as part of the Rounders, a secret society that pursues crime in dreams.
Oniria Crimes is a combination of visual-novel-like story with point&click mechanics similar to graphic adventures, where the objects will help you to figure out what happened in the crime scene.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.