پلی استیشن 5
مهدی ملکی

کنسول پلی استیشن 5 بزرگ‌ترین عرضه تاریخ سونی را رقم زده است

مهدی ملکی 7 آذر 1399 بدون دیدگاه
530 بازدید

این پنجمین نسلی است که سونی و کنسول‌های آن، در صنعت بازی‌های ویدیویی دیده می‌شوند؛ کنسول‌هایی که هر کدام خاطرات جالبی را برای بازی‌بازان رقم زدند و در هنگام عرضه و حتی پس از آن به فروش خوبی دست یافتند. با وجود این فروش خوب، سونی اعلام کرده که کنسول پلی‌استیشن 5 بزرگ‌ترین عرضه را در تمام تاریخ این شرکت رقم زده است.

سونی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن انتشار کنسول نسل نهمی خود، هیچ آماری از فروش، انتظارات و … را مشخص نکرده است. این شرکت به تازگی با انتشار یک توییت اعلام کرده که تقاضا برای کنسول نسل بعدی آن‌ها بی‌سابقه بوده است و همچنین به طرفداران اطمینان داده است که پیش از پایان سال،‌ کنسول‌های بیشتری در دسترس فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. توییت مذکور سونی در ادامه آورده شده است:

ما می‌خواهیم از تمام بازی‌بازان تشکر کنیم که عرضه پلی‌استیشن 5 را به بزرگ‌ترین عرضه کنسولی تاریخ ما تبدیل کردند. تقاضا برای پلی‌استیشن 5 بی‌سابقه است بنابراین ما می‌خواستیم تایید کنیم که پیش از پایان سال کنسول‌های پلی‌استیشن 5 بیشتری در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار می‌گیرند؛ لطفا با خرده‌فروشی‌های محلی خودتان در ارتباط باشید

این عرضه یک موفقیت چشمگیر برای سونی محسوب می‌شود؛ وقتی به کنسول‌های پلی‌استیشن 2 و 4 نگاه می‌کنیم و به خاطر می‌آوریم که آن‌ها هم جزوی از بزرگ‌ترین عرضه‌های تاریخ را پشت سر گذاشتند، می‌توان بیشتر تحت تأثیر قرار گرفت. البته این عرضه با توجه به انتظاراتی که از کنسول نسل نهمی سونی می‌رفت و موفقیتی که پلی‌استیشن 4 در جمع‌آوری بیش از 113 میلیون کاربر داشت، اصلاً تعجب‌آور نیست.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که انتظار دارد کنسول پلی‌استیشن 5 رکورد فروش 7.6 میلیون واحدی کنسول پلی‌استیشن 4 را در اولین سال مالی بشکند؛ امری که با توجه به موفقیت‌های آن، بسیار محتمل و شدنی به نظر می‌رسد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.