دانلود بازی Manifold Garden برای PC
دانلود بازی Manifold Garden برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Manifold Garden برای PC

پارسی گیم 2 آبان 1399 بدون دیدگاه
5,086 بازدید

دانلود بازی Manifold Garden برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی اول‌شخص زیادی در بازار یافت می‌شوند و این بازی‌ها، پدیده چندان جدیدی نیستند و طرفداران کنسول‌های نینتندو با این بازی‌ها آشنایی بیشتری دارند. استودیو William Chyr Studio  که متشکل از یک گروه کوچک است، به‌تازگی اولین بازی خود را به نام Manifold Garden راهی بازار کرده است. همراه این بازی، جاذبه را دوباره کشف کنید و در دنیای عجیب با معماری خیره‌کننده غرق شوید. این بازی تقریباً هیچ‌گونه پایانی ندارد و پازل‌های فیزیکی یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و حل آن‌ها گیم پلی روان بازی را پیش می‌برد و بلیت یک گردش علمی بی‌انتها را در دستان شما می‌گذارد.

مهم‌ترین نکته در مورد بازی Manifold Garden، سبک طراحی خاص آن است که نشان از خلاقیت و توانایی توسعه‌دهندگان دارد. ورود به بازی نیازی به یادگیری هیچ سیستم و آموزش ندارد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، فشردن دکمه حرکت و گذشتن از سد موانعی است که مکان و زمان را به یکدیگر گره‌زده است. پیشرفت در بازی بسیار ساده است، کنترل‌های بازی بی‌آلایش جلوی شما قرار دارند و هسته اصلی گیم پلی را معماها تشکیل داده‌اند. کل دنیای بازی توسط یک سری بلوک‌ها ساخته‌شده که پازل‌های بازی را تشکیل می‌دهند و باید با کنار گذاشتن آن‌ها و قرار دادنشان در موقعیت مناسب، راه را باز کرد و به سمت جلو قدم برداشت. نکته مهم آن است که بلوک‌ها تنها در زوایای مشخصی جابه‌جا می‌شوند و مهم‌تر از همه، جاذبه تأثیر زیادی روی آن‌ها دارد و باید با استاتیک این اجسام آشنا باشید.

ممکن است اوایل نتوانید پازل‌ها را به‌سرعت حل کنید اما یادگیری قوانین بازی، کمک زیادی در حل معماها خواهند کرد. بازی Manifold Garden قوانین ساده‌ای دارد و با همین قوانین تا بی‌نهایت ادامه پیدا می‌کند و ممکن است شمارا در طول زمان حسابی خسته کند. بدون شک جلوه‌های بصری و دنیای خیره‌کننده، مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت بازی به‌حساب می‌آیند و معماها هم در برطرف کردن حس استرس تأثیر زیادی دارند و ازآنجایی‌که تکرار یکی از المان‌های بازی است، ممکن است حس خسته‌کننده‌ای به شما دست دهد اما اگر از عاشقان بازی‌های معمایی هستید و می‌خواهید یک تجربه متفاوت در فضایی ذهنی و بی‌نهایت را تجربه کنید، قطعاً این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنید. در این سبک، بازی‌های The Talos Principle و SuperLiminal را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی Manifold Garden با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7, 8, 10
Processor: Intel Core i5-750, 2.66 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 460
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7, 8, 10
Processor: Intel Core i7-4790k,4.00 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 1070
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rediscover gravity and explore a beautiful Escher-esque world of impossible architecture. Geometry repeats infinitely in every direction, and falling down leads you back to where you started. Manipulate gravity to change your perspective and see the world in new ways. Master the rules of the universe and restore a barren world with vegetation and life.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.