دانلود بازی The Hive برای PC,دانلود بازی The Hive برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Hive, دانلود رایگان The Hive 2016 با لینک مستقیم
دانلود بازی The Hive برای PC,دانلود بازی The Hive برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی The Hive, دانلود رایگان The Hive 2016 با لینک مستقیم پارسی گیم

دانلود بازی The Hive برای PC

پارسی گیم 19 شهریور 1395 بدون دیدگاه
10,422 بازدید

دانلود بازی The Hive برای کامپیوتر

The Hive  یکی از بازی های استراتژیکی بود که در سال 1995 برای پلتفرم‌های رایانه های شخصی و پلی استیشن عرضه شد. داستان بازی در سال 2175 اتفاق می‌افتد و انسان ها به تکنولوژی‌های خاصی دست پیداکرده‌اند كه باعث شده است، زمين به انتها دوران باشکوه خود برسد. زلزله‌های مهیب شهاب‌سنگ‌های غول‌آسا و… انسان‌ها را وادار می‌کند که برای نجات جان خود متحد شوند. نسل بشر با استفاده از تمام تکنولوژی‌های موجود شروع به ساخت یک کشتی نجات می کنند و تمام انسان‌ها را در آن کشتی سوار کرده و به دنبال یک سرپناه جدید برای انسان‌ها راهی فضا می‌شوند. به دلیل این‌که این سفر بسیار طولانی و خطرناک است، انسان‌ها مجبور به تغییر در دی ان ای خود برای طولانی کردن عمر می‌شوند. پس از یافتن سیاره جدید برای زندگی، کشتی در آنجا فرود می‌آید. وظیفه شما ساختن یک کلونی جدید برای انسان‌های جهش‌یافته در یک سرزمین جدید، مرموز و خطرناک است.

گیم پلی اولیه بازی بسیار ساده است و اغلب چیزهای ابتدایی برای ساخت یک کلونی را برای شما توضیح می‌دهد ولی در کل این شما هستید که در کنار این توضیحات کلی باید تصمیم بگیرید که کلونی چند کارگر شکارچی یا سرباز داشته باشد. برای ساخت یک کلونی خوب و متحد، شما باید یک ملکه، یک‌خانه ملکه، آشپزخانه و چیزهای غیرضروری در نظیر این داشته باشید هرچند در اول بازی ساخت این وسایل غیرضروری است ولی وقتی به مشکلی مثل حمله ساکنین سیاره یا آشوب‌های داخلی بربخورید، این چیزهای به‌ظاهر غیرضروری باعث نجات شما می‌شود.

صداهای داخل بازی صداهای آشنا برای هر بازی استراتژیک است مثل صدای کارگرها، موجوداتی که شکار می‌شوند و صداهای دیگر و تنها فرق صداهای این بازی با بقیه بازی‌ها کار روی جزیات کوچک‌تر است. مثلاً صدای ماهی‌های که از آب بیرون می‌پرند یا صدای برخورد دست‌ها با زمین از ریز کاری‌های این بازی در بخش صداگذاری است. همچنین صداگذاری بازیکنان نیز بسیار جذاب است و باعث شده که این بازی در زمان عرضه خود از دیگر بازی‌ها بیشتر دانلود شود.

و در آخر اگر شما به دنبال بازی استراتژیک با فضایی متفاوت می‌گردید که روی جزیات بازی خیلی دقیق کارشده باشد این بازی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. پس با خیال راحت این بازی را دانلود کنید و مشغول ساخت کلونی مخصوص خود شوید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.