rainbow-six-siege
یحیی رحیمی

بازی Rainbow Six Siege را این آخر هفته مجانی بازی کنید

یحیی رحیمی 14 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,210 بازدید

اگر از طرفداران شوترهای اکشن و به خصوص تاکتیکی باشید، بعید است تا به حال Rainbow Six Siege را تجربه نکرده باشید. این عنوان مولتی پلیر فوق العاده توانسته در طول زمان پیشرفتی عالی داشته باشد و حالا در لبه عرضه فصل بعدی هستیم. به هر حال اگر این بازی را تجربه نکرده اید یا می خواهید دوباره مزه آن را بچشید، یوبی‌سافت یک آخر هفته مجانی برای شما در نظر گرفته است و حالا فرصتی شگفت انگیز برای دانلود این بازی به صورت مجانی پیش روی شماست.

این خبر توسط خود یوبی‌سافت اعلام شده است و تمام نسخه های بازی این آخر هفته مجانی خواهند بود. این شامل نسخه PS4، Xbox One و PC نیز خواهد بود و جالب است می توانید هم از طریق استیم و هم از طریق Epic Games آن را دریافت کنید. می توانید به تمامی نقشه ها، مودها و 20 اپراتور نیز دسترسی داشته باشید و اگر مایل به ادامه باشید، بازی با 75 درصد تخفیف در اختیار شما قرار خواهد گرفت و تازه کلیه فعالیت های شما نیز به نسخه اصلی منتقل خواهد شد.

یوبی‌سافت مدتی پیش از احتمال مجانی کردن دائم بازی گفته بود و ممکن است چنین اتفاقی به زودی بیتفد. پیش از آن که به انجام بازی بپردازید، این بازی طی ده مرحله کوتاه سعی می‌کند تمام عناصر گیم پلی بازی را یادتان بدهد. این مراحل که هر کدام با یک Operator برگزار می‌شوند، سعی در آموزش نحوه بازی با کاراکتر های موجود به شما دارند.

این کاراکتر های بازی هسته اصلی گیم پلی را تشکیل می‌دهند و در قالب دو گروه به نام‌های مهاجم و مدافع با قابلیت‌های منحصر به فرد به مبارزه با یک دیگر می‌پردازند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپراتورها و انتخاب درستشان کاملاً در خدمت کار تیمی هستند و پیروزی بدون یک انتخاب صحیح غیر ممکن خواهد بود

بازی Rainbow Six Siege را می توانید از پنجم تا هشتم مارس میلادی به رایگان تجربه کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.