دانلود بازی Legends of Ethernal برای PC
دانلود بازی Legends of Ethernal برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Legends of Ethernal برای PC

پارسی گیم 5 آذر 1399 بدون دیدگاه
3,819 بازدید

دانلود بازی Legends of Ethernal برای کامپیوتر

در زندگی هر شخص، افرادی وجود دارند که ما به آن‌ها وابسته هستیم و به‌نوعی ترک یا دوری از این اشخاص می‌تواند موجب آزار و اذیت ما شود. بی شک والدین یا پدر و مادر یکی از انسان‌های مهم در زندگی هرکسی محسوب می‌شوند که ترک آن‌ها در هر سنی می‌تواند موجب ناراحتی ما شود. اگر شما روزی به خانه برگردید و ببینید که والدینتان در خانه نیستند و در مورد رفتنشان به شما چیزی نگفته‌اند چه‌کار می‌کنید؟ در بازی جدید و زیبای Legends of Ethernal روزی از روزها، زمانی که پسرک جوان به خانه بازمی‌گردد تا در کنار پدر و مادر ساعاتی را سپری کند، مشاهده می‌کند که والدینش در خانه نیستند و به نظر می‌رسد که او را ترک کرده و بدون خبر رفته‌اند؛ اما اوضاع به‌هم‌ریختهٔ خانه این‌گونه نمی‌گوید و پسر جوان تصمیم می‌گیرد تا برای یافتن حقیقت دست‌به‌کار شده و سفری پرماجرا را آغاز کند.

این بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده را تیمی از توسعه دهندگان استودیو Lucid Dreams Studio به تهیه‌کنندگی کمپانی Natsume. طراحی و منتشر کرده‌اند. آن‌ها این بازی جذاب را با ترکیب چند سبک مختلف از جمله اکشن و ماجراجویی ساخته تا داستانی هیجان‌انگیز را برای کاربران به ارمغان آورند. محیط بازی که به‌صورت گرافیک دوبعدی توسعه‌یافته، دارای جزئیات متنوعی است که باعث می‌شود تا کاربران از آن لذت ببرند. داستان به‌صورت تک‌نفره بوده و پسر جوان باید محیط‌های زیبا و دست‌ساز را کشف کند، معماهای هوشمندانه را برای ادامه سفر تکمیل و با موجودات چالش‌برانگیزی مبارزه کند تا در نهایت به حقیقت ناپدید شدن والدین خود دست یابد.

همان‌طور که گفته شد، در بازی جدید و سرگرم‌کننده Legends of Ethernal باید نقش پسر جوانی را ایفا کنید که قصد دارد برای یافتن راز ناپدید شدن والدینش، سفری هیجان‌انگیز اما بسیار خطرناک را آغاز کند. او مسلح به شجاعت و رانده شده از درد ناپدید شدن والدینش، راهی سفری می‌شود تا رازهای پنهان در این ماجرا را کشف کند؛ اما آنچه او کشف می‌کند برای همیشه دنیای Arkanys را تغییر خواهد داد. جهان بازی را به‌صورت دوبعدی دنبال کنید. از محیط‌های مختلف که با تله و چالش‌های متنوعی پر شده‌اند به‌سلامت عبور کنید و برای آنکه بتوانید این ماجراجویی را ادامه دهید، باید معماهای هر مرحله را تکمیل نمایید. موجودات عجیب‌وغریب بسیاری قصد دارند تا شما را از ادامه مسیر منصرف کنند، اما تصمیمی که گفته‌اید هیچ بازگشتی ندارد.

اگر از علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی هستید و بازی‌هایی با داستان جذاب را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Bugsnax و The Pathless را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Legends of Ethernal با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+ or later (64 bit)
Processor: SSE2 instruction set support
Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the World of Arkanys
On a day like any other, a young boy returns home to find it in ruins and his parents, gone. Armed with courage and driven by the pain of his loss, he sets out on a journey to uncover the truth behind his family’s disappearance… But what he discovers will forever change the World of Arkanys…
Legends of Ethernal is a 2D single-player action adventure game where you need to explore beautiful hand-crafted environments, solve clever puzzles and battle challenging creatures to uncover the truth about your parents’ disappearance.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.