دانلود بازی The Signifier برای PC
دانلود بازی The Signifier برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Signifier برای PC

پارسی گیم 27 مهر 1399 بدون دیدگاه
18,914 بازدید

دانلود بازی The Signifier برای کامپیوتر

ناخودآگاه انسان پر از رازها و ناشناخته‌هایی است که فهم آن‌ها برای ما، می‌تواند تکان‌دهنده و عجیب باشد. با پیشرفت فناوری، امکان بازیابی اطلاعات ذهنی و تبدیل آن‌ها به یک کتابخانه از اسناد پدید می‌آید و ممکن است که محتویات مغز را بتوان به‌راحتی دست‌کاری کرد. استودیو Playmestudio با الهام از پیشرفت‌های بشری، بازی جالبی را در ژانر روان‌شناختی ترسناک به تهیه‌کنندگی شرکت Raw Fury راهی بازار کرده است. بازی The Signifier یک ماجراجویی ترسناک در سرزمین سورئال ذهن است که به یاری هوش مصنوعی و ورود به بخش ناخودآگاه ذهن، پازل‌های مختلفی را حل خواهید کرد و به دنبال حقیقت در دنیایی ناشناس خواهید گشت.

بازی The Signifier داستان فردی به نام فردریک راسل را دنبال می‌کند. فردریک متخصص هوش مصنوعی و یک روان‌شناس خبره است که موفق به ساخت دستگاه تازه‌ای برای بررسی و ورود به ذهن انسان شده است. باید دستگاه اختراع‌شده را بردارید و حقایق پشت ظاهر زیبای انسان‌ها را بفهمید. تحقیقات شما از مسائل بسیار ساده‌ای شروع می‌شوند و ممکن است فکر کنید با یک اثر کارآگاهی روبه‌رو هستید اما کمی که جلو بروید، رنگ واقعیت از دنیای اطراف برچیده می‌شود و فضای سورئال و تشکیل یافته از المان‌های عجیب‌وغریب را مشاهده خواهید کرد و این‌زمانی است که می‌فهمید وارد خاطرات و بخش ناخودآگاه ذهن افراد شده‌اید؛ دقیقاً مشابه فیلم سینمایی Inception اما با این تفاوت که مرز میان واقعیت و تخیل کاملاً مشخص است. پازل‌های مختلفی جلوی راه شما قرار می‌گیرند و باید با استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی به حل آن‌ها بپردازید.

معماهای بازی The Signifier نیاز به فکر زیادی دارند و نمی‌توانید به‌سادگی از کنار آن‌ها بگذرید. اگر بتوانید معماها را حل کنید، داستان جذابی در مورد آینده هوش مصنوعی و فضای شخصی دریافت خواهید کرد که ممکن است چند دهه آینده، به واقعیت محض تبدیل شوند. یکی از قسمت‌های سریال Black Mirror به دستگاهی می‌پردازد که می‌تواند وارد ذهن انسان‌ها شود و تمامی اتفاقات گذشته را بازسازی کند، این بازی هم دقیقاً به دنبال ورود به ذهن افراد و ارائه یک داستان جالب است که در آخر می‌تواند صحنه‌های میخ‌کوب کننده‌ای برای شما بسازد. میان سه بعد موجود در بازی حرکت کنید و چالش‌های مختلف را حل کنید تا در آخر، هیچ رازی در بازی باقی نماند. اگر ازجمله افرادی هستید که به بازی‌های معمایی علاقه‌مند هستید، The Signifier را از دست ندهید. در این سبک، نگاهی به بازی‌های دیگری مانند Tell Me Why و Heavy Rain بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی The Signifier با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 (3.4 GHz) / AMD A8-7600 (3.1 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 660 / AMD R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7600K / AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 580 AMD
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore the real and surreal worlds, become immersed in fringe psychology, solve puzzles, and find the truth as Frederick Russell, an expert in AI and psychology, and the main researcher behind an experimental deep brain scanner called the Dreamwalker. Its controversial technology allows the exploration of the recorded senses and unconscious realms of the mind. He finds himself thrust into a spiral of intrigue when asked to use his creation after the vice president of the world’s biggest tech company turns up dead in her apartment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.