xbox series s
یحیی رحیمی

توسعه‌دهندگان Vigor: کنسول Xbox Series S پتانسیل بازی‌های نسل بعد را محدود نمی‌کند

یحیی رحیمی 1 آبان 1399 بدون دیدگاه
555 بازدید

مایکروسافت با رویکرد دوگانه وارد نسل نهم کنسول‌های بازی خواهد شد و این کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S هستند که پرچم‌دار ردموندی ها در این مسیر سخت خواهند بود. همه می‌دانیم که کنسول سری ایکس با سخت‌افزار قدرتمند و پتانسیل اجرای بازی‌ها حتی با رزولوشن 8K، یک غول سخت‌افزاری به‌حساب می‌آید اما نمونه ارزان‌تر باقیمت 300 دلار، از قدرت سخت‌افزاری پایین‌تری برخوردار است و قرار نیست رزولوشن 4K ارائه دهد و تعدادی از توسعه‌دهندگان از ظرفیت سخت‌افزاری پایین‌تر آن گلایه کرده بودند اما توسعه‌دهندگانی وجود دارند که نسبت به این کنسول کاملاً خوش‌بین هستند.

Petr Kolář و David Kolečkář از استودیو Bohemia Interactive که جزو توسعه‌دهندگان ارشد شوتر آنلاین Vigor هستند، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت GamingBolt داشته‌اند، از کنسول Xbox Series S تعریف کرده‌اند و گفته‌اند که پردازنده این کنسول دقیقاً همان قدرت پردازشی مدل سری ایکس را در اختیار توسعه‌دهندگان می‌گذارد و این کنسول هیچ مشکلی در زمینه‌ی اجرای بازی‌های نسل آینده نخواهد داشت و تنها شاهد رزولوشن پایین‌تر خواهیم بود.

مهم‌ترین نکته آن است که قدرت پردازنده کاهش نیافته است و درنتیجه، سری اس هیچ محدودیتی در زمینه پتانسیل بازی‌های نسل آینده ایجاد نخواهد کرد. سری اس هیچ مشکلی در زمینه اجرای بازی‌های جدید با رزولوشن پایین‌تر ندارد و ممکن است تنها تغییراتی گرافیکی کوچکی برای روان شدن بازی نیاز باشد.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، هفته گذشته از پتانسیل کنسول Xbox Series S گفته بود و اینکه فروش آن در نقطه‌ای از مدل سری ایکس پیش خواهد افتاد و این کنسول مانند اسب تراوا خواهد بود. دو هفته تا عرضه کنسول‌های جدید مانده است و مایکروسافت همه‌چیز را آماده شروع نسل نهم کرده است. شایعاتی در مورد احتمال برگزاری رویداد تازه‌ای از سوی مایکروسافت مطرح‌شده و منتظر خبرهای بیشتر باشید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.