مهدی ملکی

آپدیت جدید پلی استیشن 4 هم اکنون در دسترس است

مهدی ملکی 30 آبان 1399 بدون دیدگاه
256 بازدید

در حالی که حالا بیشتر توجهات به سمت PS5 معطوف شده، برادر کوچک‌تر آن هم توسط این شرکت رها نشده است و اخیراً یک آپدیت جدید برای آن منتشر شد. این آپدیت نرم‌افزاری تغییرات خاصی را ارائه نمی‌دهد و بیشتر روی بهبود کارایی سیستم تأثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین در هفته‌ای که برای نسل نهم خیلی ارزشمند است، سونی به پشتیبانی از PS4 ادامه می‌دهد.

مانند بسیاری از اوقات این آپدیت هم که با نسخه 8.01 شناخته می‌شود از جمله رو به رو برای توضیح تغییرات ایجاد شده استفاده می‌کند: این آپدیت نرم‌افزاری سیستم، کارایی آن را ارتقا می‌‌دهد.

آپدیت 8.0 کنسول PS4 که در ماه دسامبر میلادی منتشر شد، محتویات بیشتری را به همراه داشت و مهم‌تر از آپدیت کنونی تلقی می‌شد. در کنار تمام مواردی که آپدیت پیشین اضافه کرده است می‌توان به تغییرات پارتی و پیام‌ها، اضافه شدن آواتارهای رایگان، دسترسی‌های والدین قابل‌فهم‌تر و احراز هویت دو مرحله‌ای پیشرفته‌تر اشاره کرد.

اوایل این هفته بود که اولین آپدیت عمومی PS5 برای آن منتشر شد و سعی داشت که تعدادی از مشکلات هنگام عرضه این کنسول نسل نهمی را رفع کند. همانند توضیحاتی که آپدیت‌های PS4 به استفاده از آن عادت کرده‌اند، اولین آپدیت PS5 هم به همین صورت عمل کرد تا ما منتظر آپدیت‌های بعدی باشیم.

انتظار می‌رود که شرکت سونی با وجود عرضه کنسول PS5 در سال‌های پیشرو باز هم از کنسول PS4 خود پشتیبانی کند و با توجه به کاربران 100 میلیونی آن، این موضوعی غیر منطقی نیست؛ این مسئله علاوه بر آنکه برای آپدیت‌های نرم‌افزاری صدق می‌کند، شامل بازی‌های انحصاری بین نسلی هم رخ خواهد داد.

چندی پیش نسخه‌های نسبتاً جدید سیستم‌عامل کنسول PS4 توسط افراد مختلف هک شدند و این موضوع را که سونی باید مدام اقدام به توزیع آپدیت‌های مختلف کند را به او یادآوری کردند. سونی نه تنها به پشتیبانی از PS4 ادامه می‌دهد، بلکه در سال‌های پس از عرضه PS4 به کنسول نسل هفتمی خود هم بی‌توجه نبوده و هر از گاهی برای آن کنسول هم آپدیت منتشر می‌کند. احتمالاً آپدیت‌های PS5 هم در آینده نه چندان دور یک سری ویژگی بسیار کاربردی که فقدان آن‌ها حس می‌شود، به این کنسول محبوب اضافه خواهد کرد.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.