مهدی ملکی

کارگردان بازی Skull & Bones به دلیل موضوعات اخلاقی اخراج شد

مهدی ملکی 29 آبان 1399 بدون دیدگاه
451 بازدید

یوبی‌سافت، Hugues Ricour مدیر عامل استودیو سنگاپور که روی بازی Skull and Bones فعالیت می‌کرد را پس از رسوایی‌های اخیر در پست‌های مدیریتی، بر کنار کرد. این اخبار توسط وب‌سایت Kotaku که به ایمیل‌هایی که توسط مدیر ارشد استودیو‌های یوبی‌سافت یعنی ‌Virginie Haas در اواسط این هفته از سوی شرکت ارسال شده است، به اطلاع عموم رسید. بلافاصله بعد از دریافت این ایمیل توسط Ricour، او دیگر هیچ مسئولیتی در تیم استودیو سنگاپور ندارد؛ استودیویی که وظیفه توسعه بازی‌ Skull & Bones را در اختیار دارد و به پیش از این به رهبری Ricour روی آن کار می‌کرد. علاوه بر بازی مذکور، این استودیو در توسعه بازی‌های Assassins Creed و Immortals Fenyx Rising هم همکاری داشته است.

شخص Hugues Ricour یکی از افرادی است که در جریان تحقیقات اخیر شرکت درباره فرهنگ تبعیض‌گرایانه یوبی‌سافت از مقام خود برکنار شده است. در طی این تحقیقات، استودیوهای یوبی‌سافت و مخصوصاً استودیو سنگاپور از لحاظ نژادپرستی و تبعیض جنسیتی مورد محاکمه قرار گرفتند. در حالی که Ricour از سوی منابع مختلف به آزار و اذیت جنسی متهم می‌شد، منابع وب‌سایت Kotaku مسئله را طوری دیگر توضیح می‌دهند و او را مردی با اخلاقیاتی نظیر زورگویی، اظهار نظرات تحقیرآمیز و انتقام‌جو توصیف می‌کنند.

چندی پیش Yves Guillemot مدیرعامل اجرایی یوبی‌سافت در مراسم Ubisoft Forward ماه سپتامبر میلادی به دلیل فرهنگ نامناسب حاکم بر استودیو‌های یوبی‌سافت معذرت خواهی کرد. این شرکت در همان زمان افراد کلیدی مربوط به این قضایا را اخراج کرد؛ افرادی از جمله Ashraf Ismail کارگردان سابق بازی Assassins Creed Valhalla و Serge Hascoet کارگردان خلاق سابق استودیو‌های یوبی‌سافت دراین‌بین دیده می‌شوند.

این ایمیل مشخص نکرده که آیا Ricour از شرکت یوبی‌سافت اخراج شده یا تنها از پست خود برکنار گشته است.

بازی Skull & Bones در سال 2017 میلادی معرفی شد ولی از آن زمان تا به حال کم فروغ ظاهر شده است. این بازی که در ژانر جهان باز است و در مناطق اقیانوسی دنبال می‌شود، برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی شده بود اما از آن زمان از تأخیرهای متفاوت رنج می‌برد. آخرین بار متوجه شدیم که بازی به صورت سرویس محور و مشابه عناوینی مثل Fortnite در حال توسعه است و در تاریخی نامعین منتشر خواهد شد.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.