FIFA 21
مهدی ملکی

پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر ایالات متحده مشخص شد

مهدی ملکی 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
613 بازدید

پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر ایالات متحده اخیراً به صورت عمومی منتشر شده است. گروه اطلاع رسانی آمار فروش NDP آخرین گزارش مربوط به فروش ماهانه‌ بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی را جمع‌آوری و منتشر کرد؛ این گزارش مشخص می‌کند که در ایالات متحده کدام بازی‌ها و پلتفرم‌ها در جریان ماه اکتبر میلادی فروش بهتری را ثبت کرده‌اند.

ابتدا با بازی‌ها شروع می‌کنیم. آن‌طور که مشخص است FIFA 21 در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این ماه قرار دارد؛ از آنجایی که این اولین باری محسوب می‌شود که در تاریخ گزارش‌های NPD این بازی در صدر جدول عناوین ماه اکتبر ایالات متحده قرار می‌گیرد، اتفاق بزرگی رخ داده است. سال قبل بازی Call of Duty: Modern Warfare با توجه به عرضه زودهنگامش، باز هم پرفروش‌ترین بازی ماه اکتبر بود.

بازی‌های Madden NFL 21، Watch Dogs: Legion، NHL 21 و بازی Mario Kart Live: Home Circuit پنج بازی پرفروش ماه اکتبر 2020 در ایالات متحده هستند.

در این بین اگر بازی Watch Dogs: Legion در سه روز نهایی ماه اکتبر منتشر نمی‌شد، ممکن بود که آمار فروش بالاتری را در این ماه به ثبت برساند. دیگر نکته قابل توجه این است که بازی NHL 21 از لحاظ فروش دلاری در ماه اکتبر، بهترین عملکرد خود را از زمان نسخه NHL 16 مربوط به سال 2015 ثبت کرد. همچنین باید اضافه کنیم که نینتندو باری دیگر عملکرد خیره‌ای کننده‌ای داشته و 9 بازی از 20 بازی پرفروش این ماه متعلق به او است.

نکات بعدی مربوط به پرفروش‌ترین سخت‌افزار‌های بازار هستند. باز هم در اینجا نام نینتندو و کنسول نسل هشتمی آن‌ها، سوییچ می‌درخشد؛ کنسول نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین سخت‌افزار ماه اکتبر سال 2019 بود و اکنون از لحاظ فروش دلاری رکورد جدیدی را در ایالات متحده ثبت کرده و رکورد خود را از لحاظ فروش در ماه اکتبر از کنسول نینتندو Wii سال 2008 فراتر برده است. با این حساب، کنسول نینتندو سوییچ اکنون به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ایالات متحده آمریکا در 23 ماه متوالی شناخته می‌شود.

باید افزود که در اکتبر 2020 مقدار مبلغ خرج شده برای سخت‌افزار‌ها در ایالات متحده به عدد 259 میلیون دلار رسید و با احتساب بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانی، این عدد در این ماه به 3.8 میلیارد دلار هم می‌رسد.

در زیر لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه اکتبر میلادی در ایالات متحده را مشاهده می‌کنید:
  1. FIFA 21
  2. Madden NFL 21
  3. Watch Dogs: Legion
  4. NHL 21
  5. Mario Kart Live: Home Circuit
  6. Super Mario 3D All-Stars*
  7. Animal Crossing: New Horizons*
  8. Star Wars: Squadrons
  9. Call of Duty: ModernWarfare
  10. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  11. Mario Kart 8 Deluxe*
  12. Ghost of Tsushima
  13. NBA 2K21*
  14. Marvel’s Avengers
  15. Super Smash Bros. Ultimate*
  16. Ring Fit Adventure
  17. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  18. Tony Hawk’s Pro Skater 1+2
  19. Super Mario Party*
  20. New Super Mario Bros. U Deluxe*

فروش دیجیتالی عناوین ستاره‌دار لحاظ نشده‌اند.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.