مهدی ملکی

کارگردان بازی Star Wars Battlefront 2 از DICE جدا می‌شود

مهدی ملکی 24 آبان 1399 بدون دیدگاه
271 بازدید

آقای Bränvall قبل از آن که به عنوان طراح مرحله ارشد به تیم بازیسازی Star Wars Battlefront منتقل شود، با بازی Battlefield 4 همکاری خود را با DICE آغاز کرد. او ابتدا به عنوان دستیار کارگردان در بازی Star Wars Battlefront 2 فعالیت می‌کرد تا اینکه سال پیش به سمت کارگردان خلاق یا Creative Director این پروژه منصوب شد.

آقای Dennis Bränvall در پیامی توییتری اینگونه از دوستانش خداحافظی کرد:

Dennis Bränvallهنوزم لحظه‌ای که اولین بار قرارداد Star Wars را گرفتیم به یاد دارم و همه اعضای استودیو غرق در هیاهو و اشک شوق بودند. اکنون هشت سال گذشته و ماجراجویی من به اتمام رسیده است و آخر این ماه استودیو DICE را ترک خواهم کرد. از همه شما متشکرم. نیرو همیشه به همراهتان.

در ماه آپریل امسال، بازی Star Wars Battlefront 2 آخرین بروزسانیش را که با نام Scarif شناخته می‌شود دریافت کرد و افراد معروف بسیاری گرد هم آمدند تا با ساخت یک ویدیو، جشن بگیرند و به بازی ادای احترام کنند. زمانی که بازی در سال 2017 منتشر شد به دلیل استفاده بسیار از روش درآمدزایی Microtransaction که این عنوان را در برگفته بود،‌ مورد انتقاد شدید قرار گرفت اما اکنون بازی به لطف آپدیت‌های مداوم و توجه تیم سازنده به نظرات افراد، روزهای سخت عرضه‌اش را پشت سر گذاشته و یک دسته هوادار مورد احترام را کسب کرده است. حالا استودیو DICE تمرکزش را روی بازی بعدی Battlefield معطوف کرده است که طی مجموعه‌ای از گزارش‌ها در سال 2021 عرضه خواهد شد.

حال باید دید طی خروج یکی از افراد کلیدی این استودیو که روی چندین عنوان آن نظارت داشته و تجربیات ارزشمندی را منتقل می‌کرد، DICE چگونه عمل خواهد کرد. طی دو سال اخیر بسیاری از کارکنان استودیو‌های سرشناس تصمیم به تغییر رویه گرفته‌ و حتی برخی از این صنعت دوست داشتنی خارج شده‌اند. اخباری که قطعا دوست داران بازی‌های ویدیویی را خرسند نمی‌کند و باعث تفکر در برخی مسائل نظیر فشار کرانچ‌های وارده و حکمرانی ناشران معروف می‌شود.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.