FIFA-20-van-Dijk
یحیی رحیمی

بازیکنان روی کاور بازی FIFA 20 معرفی شدند

یحیی رحیمی 5 مرداد 1398 بدون دیدگاه
727 بازدید

اینکه به عنوان یک بازیکن روی کاور یک بازی ویدیویی قرار گرفت، به اندازه قهرمانی در لیگ داخلی یا رقابت های بین المللی ارزش ندارد اما خب این ثابت می کند که شما در نوع خود بهترین هستید. معمولا کاور بازی های ورزشی اهمیت زیادی برای طرفداران دارد و حالا EA بازیکنان روی کاور FIFA 20 را معرفی کرده است.

این ادن هازارد رئال مادریدی است که روی کاور نسخه استاندارد بازی FIFA 20 قرار گرفته است و قطعا ارزش این جایگاه را دارد و او بازیکن فوق العاده ای است و حالا با اضافه شدن به رئال مادرید، همه انتظار دارند جای خالی کریستیانو رونالدو پر شود. به هر حال این خبر خوبی است که دیگر شاهد مسی و رونالدو روی کاور بازی نیستیم.

اما نسخه Champions League بازی نیز بازیکن تازه واردی را به خود دیده است. همه شاهد قهرمانی لیورپول در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بودند و EA نیز به همین دلیل فن دایک را روی کاور این نسخه از بازی قرار داده است و این قطعا کام لیورپولی ها را شیرین خواهد کرد. نسخه Ultimate Edition بازی البته اعلام نشده است و احتمالا شاهد یک سورپرایز دیگر خواهیم بود.

ادن هازاراد تابستان شلوغی داشت و با قیمت 130 میلیون یورو به تیم فوق ستاره رئال مادرید اسپانیا پیوست. این تیم مانند همیشه یکی از تیم های خطرناک FIFA خواهد بود و حالا که هازارد نیز آنجاست، قطعا شاهد رقابت های جذابی خواهیم بود. از طرفی فن دایک نیز کمک زیادی در قهرمانی لیورپول کرد و خود را به عنوان یکی از مدافعان برتر جهان ثابت کرد. ممکن است بازیکن روی کاور نسخه Ultimate بازی نیز فردی مانند امباپه باشد.

البته امسال فوتبال خیابانی نیز به FIFA 20 اضافه شده است و این بازی از همیشه جذاب تر شده است. وجود رونالدینهو کمک زیادی می کرد اما این بازیکن با PES 2020 قرارداد بسته است. همچنین FIFA 20 حق استفاده از اسم یوونتوس را نیز از دست داده است. گفتنی این بازی روز 27 سپتامبر عرضه خواهد شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.