بازی Call of Duty Black Ops Cold War
مهدی ملکی

بازی Call of Duty Black Ops Cold War از قابلیت‌های کنترلر PS5 استفاده خواهد کرد

مهدی ملکی 21 آبان 1399 بدون دیدگاه
841 بازدید

بازی Call of Duty Black Ops Cold War اولین نسخه مجموعه محسوب می‌شود که جهت انتشار روی کنسول‌های نسل بعدی، پلی استیشن 5 و Xbox Series X برنامه‌ریزی‌شده و قرار است که از تکنولوژی‌های جدید آن‌ها مخصوصاً کنترلر دوال سنس سونی بهره بگیرد.

در مصاحبه آقای Tony Flame طراح ارشد بازی مذکور با وب‌سایت GameSpot، ایشان اشاره کرد که بازیکنان باید انتظار گرافیک و نرخ فریم بهتری را روی PS5 و Xbox Series X داشته ‌باشند. با این حال او بیان داشت استودیو به علت توسعه بازی به صورت میان نسلی و وجود بخش چند‌نفره کراس پلتفرم، با صرف وقت بیشتر اطمینان حاصل کرده ‌است که به بازیکنانی که صاحب دستگاه قدرتمند‌تری هستند، مزایایی جهت پیروزی ارائه ندهد.

Tony Flameبه‌طورکلی در مورد نسل بعدی، ما باید مطمئن می‌شدیم که افراد مختلف فارغ از پلتفرم مورد استفاده‌شان، تجربه عادلانه‌ای داشته‌ باشند؛ بنابراین گرافیک بازی‌ همانند اتفاقی که روی PC رخ می‌دهد، به راستی پیشرفت خواهد کرد. اگر شما کارت گرافیک بهتری داشته‌ باشید، بازی با رزولوشن و نرخ فریم بالاتری اجرا خواهد شد؛ اما این بار به خاطر قابلیت کراس پلتفرم، احتیاط بیشتری به خرج خواهیم داد که تعادل بازی ناشی از تنظیمات به خصوصی از بین نرود. هر گزینه‌ای که روی یک پلتفرم در دسترس است، می‌تواند همان مزایای به خصوصی که روی پلتفرم دیگر است را به همراه بیاورد؛ مثلاً قابلیت FOV Slider

کنترلر دوال سنس فوق‌العاده است. این کنترلر بازخورد‌های جدیدی را به ارمغان می‌‌آورد؛ به صورتی که وقتی شما ماشه را می‌کشید، کنترلر تکان می‌خورد و هر بار که سلاحی شلیک می‌کند، موتور کوچکی آنجاست که می‌لرزد و به نظر می‌رسد که شلیک انجام‌شده است.
تریگر کنترلر حساسیتی دارد که فشار وارده بر ماشه یک اسلحه را نمایان می‌کند. این حساسیت به طور جداگانه برای هر سلاحی در بازی طراحی شده و باور این مسئله بسیار سخت است؛ اما این خارق‌العاده است و به سلاح‌ها احساسی را منتقل می‌کند که قبل از آن هرگز چنین چیزی را نداشتند.

بازی Call of Duty Black Ops Cold War در کنسول پلی استیشن 5 جهت نزدیک‌تر کردن تجربه بازیکنان به واقعیت از ویژگی Haptic Feedback استفاده خواهد کرد و شرایط را به‌گونه‌ای پیش خواهد برد که حس واقعی استفاده از یک اسلحه به بازیکن منتقل شود. عنوان Call of Duty Black Ops Cold War در تاریخ 23 آبان برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، PC، Xbox Series X/S و PS5 منتشر خواهد شد. عناوین این مجموعه از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شوند و بعید نیست که شاهد رکوردشکنی‌های جدیدی در سری Call of Duty باشیم.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.