یحیی رحیمی

حفره پیداشده بازی Call of Duty: Warzone امید تازه‌ای برای متقلبان و هکرها شد

یحیی رحیمی 18 آبان 1399 1 دیدگاه
783 بازدید

بازی Call of Duty: Warzone با تهاجم مداوم متقلبان و هکرها همراه است. تابه‌حال خبرهای زیادی در مورد ابزارهای هک و بستن حساب متقلبان منتشرشده اما همیشه یک روش جدید برای نفوذ به بازی پیدا می‌شود. اخیراً حفره‌ای پیداشده که اجازه برد بازی بدون استفاده از ابزارهای شخص ثالث را به متقلبان می‌دهد.

حفره پیداشده باعث نفوذ متقلبان به داخل نقشه و تیراندازی از زیرزمین شده است. فرد متخلف با ورود به نقشه، نشان داده نمی‌شود و می‌تواند 10 متر به زیر زمین نفوذ کند و ازآنجا، بدون دیده شدن به تیراندازی بپردازد و دیگر بازیکنان را از دور مسابقه حذف کند. حلقه اصلی هم در مورد این افراد تأثیری ندارد و نمی‌تواند به آن‌ها برسد؛ درنتیجه پیروزی تنها نتیجه‌ای است که برای این افراد به دست خواهد آمد و نیازی هم به انجام عمل خاصی برای بردن ندارند.

مشخص نیست چه افرادی توانسته‌اند حفره موجود را پیدا کنند اما عده‌ای باور دارند که یک باگ اجازه زنده ماندن تعدادی از بازیکنان را هنگام ورود به حلقه‌های گاز داده و این حفره هم ازآنجا پیداشده است. این اولین بار نیست که چنین مشکلاتی در بازی Call of Duty: Warzone می‌بینیم و مدت‌هاست که بازیکنان در حال یافتن روش‌های مختلفی برای تقلب و جابه‌جایی در نقشه هستند و Activision هم با انتشار آپدیت‌های متعدد، نواقص موجود را برطرف کرده است.

بزرگ‌ترین باگ پیداشده در بازی، مربوط به ماه مه میلادی است که آن زمان ویدیوهای زیادی از آن منتشر شد. این باگ اجازه ورود بالگردها به داخل نقشه را می‌داد و اگر با یک بالگرد به سمت زمین حرکت می‌کردید، به‌یک‌باره وارد بخش دیگری از نقشه می‌شدید که باعث کنار گذاشتن بالگردها به مدت چند هفته شد. استریمرهای بازی مدت‌هاست نسبت به روند رفع باگ اعتراض کرده‌اند و باور دارند که Infinity Ward تا زمانی که یک باگ توسط بازیکنان کشف نشود، دست به برطرف کردن مشکلات نمی‌زند. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه