یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

یحیی رحیمی 25 آبان 1398 بدون دیدگاه
916 بازدید

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از موردانتظارهای سال 2019 بود و بالاخره تلاش های استودیو Respawn Entertainment و EA به ثمره نشسته است و این بازی به طور رسمی عرضه شده است. این اولین تجربه داستانی و تک نفره سری بازی جنگ ستارگان است و باید دید که منتقدان چه نظری در مورد این بازی دارند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در واقع داستان آخرین مبارزه گروه Jedi را روایت می کند که باید تنهایی یک تنه در مقابل امپراتوری بایستد. سیستم مبارازات بازی به عنوان هایی مانند God of War و Sekiro شباهت دارد و به نوعی درجه سختی بالاتر از حالتی معمول دارد. اما نظر منتقدان چیست؟

بازی: Star Wars Jedi: Fallen Order
پلتفرم ها: PlayStation 4, Xbox One, PC
توسعه دهنده: Respawn Entertainment
تاریخ عرضه: November 15
قیمت: $60 / £50 / $68 AUD

IGN – 9


سالهاست که یک بازی اکشن داستانی از سری جنگ ستارگان را مشاهده نکرده ایم اما بازی Star Wars Jedi: Fallen Order همه آن انتظار را با خود می شوید و می برد. بازی با وجود داستانی تاریک و ایجاد المان های سرگرم کننده هنوز به همان عنصر اصلی جنگ ستارگان وفادار است و نبردهای چالش برانگیز به همراه حرکات پلتفرمر انرژی بخش و معماهای مناسب و آراسته و همچنین محیط های گسترده و بزرگ همگی یک عنوان شگفت انگیز را ساخته اند.

Gamespot – 8

Star Wars Jedi Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نزدیک ترین تجربه به تصوری است که همه ما از یک Jedi قهرمان داریم. مشخص است که بازی از دیر عنوان های اکشن الهام گرفته است اما این المان ها در زمینه مبازه و طراحی محیط و داستان طوری عمل می کنند که بازی را دارای ارزشی دوچندان برای امتحان کردن و تجربه دوباره آن می کند. هر چند که یک سری مشکلات وجود دارد اما شاهد یکی از بهترین بازی های فرانچایز Star Wars در سالهای اخیر هستیم.

Game Informer – 8.75

Star Wars Jedi Fallen Order

برخلاف مشکلات ریز متعدد، بازی جدید Respawn قطعا یک موفقیت بزرگ است. من نمی توانم در مورد این بازی بد بگویم. الهاماتی از بازی هایی مانند Dark Souls و Uncharted گرفته شده است که همه آن‌ها به دلیل ساخت تجربه ای خاص بوده است. مانند تمامی بازی های جنگ ستارگان موجود، این یکی نیز نیاز به پولیش دارد اما این باعث نشده که تجربه هیجان انگیز بازی از بین رود.

Eurogamer – No score
USgamer – 3.5/5
IGN – 9
Gamespot – 8
Game Informer – 8.75
Guardian – 4/5
Gamesradar – 4/5
Gamesbeat – 93/100
Stevivor – 9
COGconnected – 90/100
Hobby Consolas [Spanish] – 90/100
Spaziogames [Italian] – 8.8
Easy Allies [Video] – 9

star wars jedi fallen order meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.