call-of-duty-black-op-cold-war
یحیی رحیمی

نسخه پلی استیشن بازی Black Ops Cold War دارای جوایز و مزایای مخصوص خواهد بود

یحیی رحیمی 18 آبان 1399 بدون دیدگاه
316 بازدید

چند روزی تا انتشار رسمی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War مانده است و تابه‌حال با جزئیات بخش مولتی پلیر و حجم و سیستم موردنیاز بازی آشنا شده‌ایم. این بازی هم مشابه نسخه‌های پیشین دارای محتوا و جوایز مخصوص برای پلتفرم پلی استیشن خواهد بود و کاربران پلی استیشن، قادر به دریافت آیتم‌های بیشتری نسبت به کاربران دیگر پلتفرم‌ها هستند.

Activision چند سال پیش قرارداد مهمی با پلی استیشن امضا کرد که بر اساس آن، یک سری از محتوای بازی‌های Call of Duty در انحصار پلتفرم سونی خواهد بود. این اتفاق در مورد بازی‌هایی مانند Modern Warfare افتاد و حالا بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم روند مشابهی را طی خواهد کرد. می‌دانیم که بخش زامبی به مدت‌زمان مشخصی در انحصار کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد بود و پس از طی این مدت مشخص، در اختیار گیمرهای دیگر قرار می‌گیرد؛ اما این پایان ماجرا نیست.

بر اساس مطلب منتشرشده روی وب‌سایت پلی استیشن، یک سری لودآوت و آیتم‌های جایزه در بتل پس بازی قرار می‌گیرند که تنها به کاربران پلی استیشن اهدا خواهند شد. در مورد بتل پس باید بگوییم که کاربران کنسول سونی، قادر به دریافت آیتم‌ها با سرعت بیشتری خواهند بود و برای نمونه، اگر بتل پس 20 دلاری را روی PS4 یا PS5 خریداری کنید، قابلیت اسکیپ 5 سطح را به دست خواهید آورد که امتیاز مهمی به‌حساب می‌آید.

در مورد قسمت پارتی هم جوایز و مزیت‌هایی در نظر گرفته‌شده و برای نمونه، می‌توان 25 درصد تخفیف روی خرید سلاح‌های جدید به دست آورد. رویدادهای ماهانه با XP دو برابر که اجازه‌ی دریافت میزان XP بیشتر در 24 ساعت را می‌دهد، تنها به کاربران پلی استیشن تعلق خواهد گرفت. یک جایگاه لودآوت اضافه هم وجود خواهد داشت که قفل آن، با رسیدن به سطح چهار بازخواهد شد. کاربران کنسول ایکس باکس و PC باید تا روز اول نوامبر سال 2021 برای دریافت آیتم‌های جایزه و اضافه صبر کنند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.