بازی Mass Effect Legendary Edition معرفی شد
یحیی رحیمی

ریمستر سه‌گانه Mass Effect معرفی شد؛ انتشار در بهار 2021

یحیی رحیمی 18 آبان 1399 بدون دیدگاه
362 بازدید

استودیو BioWare پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، بالاخره بازی Mass Effect Legendary Edition را معرفی کرد. این بازی سه‌گانه مس افکت را به‌صورت ریمستر شده و با محتوای اضافه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این خبر پس‌ازآن منتشر شد که جف گراب، یک تیزر نامشخص در مورد بازی را منتشر شد و همین باعث بیان گمانه‌زنی‌های مختلفی شد تا اینکه خبر، به‌صورت رسمی از سوی توسعه‌دهندگان تائید شد.

مدیرکل استودیو BioWare به نام Casey Hudson با انتشار یک مطلب رسمی روی وب‌سایت استودیو، بازی Mass Effect Legendary Edition را معرفی کرده است. او گفته: « تیم ما در BioWare به‌شدت روی آپدیت بافت‌ها، مدل‌ها، افکت‌ها و ویژگی‌های فنی هر سه بازی کار کرده است. فوق‌العاده است که ماجراهای فرمانده Shepard جان دوباره‌ای با رزولوشن بهتر و فریم ریت سریع‌تر پیداکرده است.»

بر اساس مطلب منتشرشده، ریمستر سه‌گانه Mass Effect شامل بخش تک نفره به همراه تمامی محتوا و بسته‌های الحاقی است که برای سه بازی Mass Effect، Mass Effect 2 و Mass Effect 3 منتشرشده و جدا از آن، سلاح‌ها و زره‌های مختلفی هم اضافه خواهد شد. تمامی بازی‌ها با رزولوشن 4K Ultra HD در دسترس خواهد بود و در بهار سال 2021 در اختیار کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. هدف نهایی هم انتشار بازی برای کنسول‌های Xbox Series X و PS5 است.

تائید انتشار ریمستر مس افکت، به معنی تائید تمامی گمانه‌زنی‌های قبلی جف گراب است. او گفته بود که بازی برای کنسول Switch عرضه نخواهد شد و سال 2021 به‌عنوان هدف انتخاب‌شده که تماماً درست از آب درآمدند. تابه‌حال اطلاعات زیادی از بازی لو رفته و فروشگاه‌های مختلفی هم بارها بازی را روی وب‌سایت خود قرار داده بودند و در آخر، رده‌بندی سنی انجام‌شده در کره جنوبی هم منتشر شد. بهار سال 1400 منتظر انتشار بازی باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.