Godfall
یحیی رحیمی

احتمال انتشار بازی Godfall برای کنسول Xbox Series X وجود دارد

یحیی رحیمی 16 آبان 1399 بدون دیدگاه
280 بازدید

بازی Godfall ازجمله لانچ تایتل های کنسول پلی استیشن 5 به‌حساب می‌آید که کار خود را هفته آینده شروع خواهد کرد. این بازی علاوه بر پلی استیشن، روی رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد و به‌تازگی، سیستم موردنیاز بازی Godfall اعلام‌شده است. بر اساس گزارش‌های جدید، انحصاری بودن بازی چندان پایدار نخواهد بود و ممکن است کاربران Xbox Series X هم موفق به چشیدن مزه بازی شوند.

بر اساس تریلر هنگام عرضه‌ی بازی که امروز منتشر شد، Godfall تنها به مدت 6 ماه در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود و از تاریخ 12 مه 2021 از حالت انحصاری خارج خواهد شد و امکان انتشار آزاد را پیدا خواهد کرد. استودیو Counterplay Games و شرکت Gearbox Software تابه‌حال در مورد انتشار آن برای کنسول ایکس باکس صحبت نکرده‌اند اما چنین احتمالی وجود دارد و نمی‌توان آن را رد کرد.

ازآنجایی‌که استودیو Counterplay Games یک گروه کوچک در صنعت بازی به‌حساب می‌آید، احتمال انتشار بازی گادفال برای پلتفرم‌های دیگر وجود دارد. استودیو از روز اول هم هیچ صحبتی در مورد انحصاری بودن بازی نداشت و می‌دانیم که این بازی روی رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد اما اگر کنسول ایکس باکس را خریداری خواهید کرد و به دنبال دریافت این بازی هستید، این اتفاق ممکن است در سال 2021 بیفتد.

بازی Godfall ازجمله عناوین فانتزی به‌حساب می‌آید که از المان‌های جادو استفاده می‌کند. گیم پلی آن مشابه سری بازی Souls طراحی‌شده اما رگه‌هایی از شوترهای مبتنی بر غارت مانند Borderlands هم در آن دیده می‌شود. استودیو از ظرفیت نسل جدید نهایت استفاده را کرده و گرافیک بی‌نظیری را طراحی کرده است. روز 22 آبان منتظر عرضه بازی باشید. درصورتی‌که می‌خواهید این اثر را روی PC دریافت کنید، نیازمند اتصال دائم به اینترنت خواهید بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.