پارسی گیم

دانلود بازی Waking برای PC

پارسی گیم 1 تیر 1399 بدون دیدگاه
7,232 بازدید

دانلود بازی Waking برای کامپیوتر

تاریکی بر همه‌جا سایه انداخته است. شما داخل کما گیر افتاده‌اید و تنها خاطرات شماست که جلوی چشم مرور می‌شوند. به‌یک‌باره نوری بسیار روشن را خواهید دید که در پشت آن فضایی عجیب وجود دارد. اما به نظر می‌رسد که حالا وقت شما نیست. هنوز نه! استودیو tinyBuild با پروژه یک نفره پا به دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشته است. بازی Waking ترکیبی از اکشن سوم شخص و دنیای مدیتیشن است. این‌یک ماجراجویی احساسی در طول ذهن شماست که حالا روی تخت بیمارستان جان می‌دهد. باید با نیروهای مختلف بجنگید و خاطرات متفاوتی را یک‌باره مدیریت کنید. برای زندگی خود تلاش کنید، حالا فرصت مرگ نیست.

بازی Waking یک تجربه شخصی از دنیایی معنوی است که کمتر در بازی‌های ویدیویی دیده‌ایم. درواقع شما در کوچه‌پس‌کوچه‌های ذهن خود گیر افتاده‌اید و باید تلاش کنید تا بیدار شوید و از دل این کابوس ترسناک فرار کنید. در این میان انتخاب‌هایی پیش روی شما قرار خواهند گرفت که پایان داستان را برایتان رقم خواهند زد و به همین دلیل لازم است با ترس‌ها و انگیزه‌های خود کنار بیایید تا در آخر پایانی درست برای شما رقم بخورد. در طول این بازی یک تجربه از مدیتیشن خواهید داشت که میان فانتزی و واقعیت شمارا غرق خواهد کرد و به‌نوعی آرامشی عجیب تزریق می‌شود که نمونه آن را تنها در آیین بودائی و شرقی مشاهده خواهید کرد. توسعه‌دهنده به‌خوبی فضای بازی را ایجاد کرده است و کاملاً حس یک خواب عمیق را به شما منتقل می‌کند که نمونه آن به‌ندرت پیدا می‌شود. این امپراتوری ذهن شماست، تنها هشیار باشید که از دست نورد.

نبرد اصلی بازی Waking، جنگ برای زیستن است. ذهن شما در کما قرار دارد و شما سر دوراهی گیر افتاده‌اید. یا باید تلاش کنید و دوباره به زندگی برگردید یا اینکه برای همیشه از این دنیا خداحافظی می‌کنید. به این منظور یک سیستم مبارزه جالب پیاده شده است که جنبه‌های مختلف زندگی را در نظر دارد و برعکس بازی‌های دیگر، معماهایی کاملاً واقعی نیز درراه شما قرار می‌گیرند. با استفاده از خاطراتی که در زندگی‌تان به دست آورده‌اید و خلق کرده‌اید، معمای رؤیاهای خود را حل کنید و بالاخره به دنیای واقعی برگردید. شما هنوز به این دنیا تعلق دارید و وقت آن نیست که ما را ترک کنید. در این سبک بازی‌هایی چون Ori and the Will of the Wisps و Journey را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Waking با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 and up
Processor: i5 and up
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Dedicated video card is required
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7 ~3 Ghz / Ryzen 7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Locked in the darkness of a coma, you dream. In the recesses of your mind, voices call you home, beckoning you towards the light and the void beyond. But it is not your time. Not yet.
Waking is a uniquely personal journey of self reflection and remembrance combining third person exploration and real-world meditation. Traverse the twisted pathways of your mind in a quest to wake, and make choices that shape a uniquely individual experience. Along the way, face your fears and desires as you summon memories of loved ones, and do battle with those who would have you sleep forever.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.