Dirt 5
یحیی رحیمی

نقدها و نمرات اولیه بازی Dirt 5 منتشر شد: بازگشت سرگرمی به قلب بازی

یحیی رحیمی 14 آبان 1399 بدون دیدگاه
827 بازدید

بازی Dirt 5 جزو اولین عناوینی است که روی کنسول‌های Xbox Series X / S و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود اما نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های فعلی زودتر از موعد و در تاریخ 16 آبان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. وب‌سایت‌های مطرح بازی‌های ویدیویی به بررسی و نقد بازی پرداخته‌اند که ما تمامی آن‌ها را کنار هم جمع‌آوری کرده‌ایم و می‌توانید در ادامه دید بهتری نسبت به کیفیت بازی پیدا کنید.

PC Gamer — 60/100

سؤالی که من مداوم از خودم می‌پرسم این است که ماهیت بازی Dirt 5 چیست؟ من هنوز جواب این سؤال را پیدا نکرده‌ام و فکر نمی‌کنم که استودیو Codemasters هم جواب این سؤال را بداند. این سری بازی به دلیل تزریق هیجان و فرهنگ ورزش‌های هیجان‌انگیز به سری Colin McRae Rally شناخته می‌شود که نسخه‌ی اولیه بازی زنده و سرگرم‌کننده بود اما هویت این نسخه را نمی‌توان به‌آسانی مشخص کرد.

Push Square

فرانچایز Dirt در طول زمان تغییرات زیادی به خود دیده و دومین و سومین نسخه‌ی بازی باعث تغییرات زیادی در زمینه گیم پلی بازی‌های رالی شدند. استودیو تمرکز بیشتری روی جنبه رالی در نسخه چهارم داشت و آن حس سرگرمی نسخه های اصلی را رها کرد؛ اما حالا که بازی دوباره روی پایه‌های اصلی ش تمرکز کرده، موقعیت این فرانچایز تغییر یافته است. راه‌حل آن بود که یک دور 180 درجه زده شود و فاکتور سرگرمی به بازی برگردانده شود. می‌دانیم که این بازی همین مسیر را دنبال کرده و توانسته به ریشه‌های خود برگردد و با ارائه یک دنیای زیبا و رنگارنگ و موسیقی متن عالی، فاصله جدی میان نسخه‌های قبلی ایجاد کند.

Twinfinite — 4/5

هسته اصلی سری بازی Dirt ازنظر طراحی بهتر شده و توانسته رقابت‌های تنگاتنگ و طاقت‌فرسا ایجاد کند که تمرکز و دقت شمارا در رانندگی می‌سنجد. شبیه‌سازی بخش رالی بسیار خوب انجام‌شده و باعث شده که تجربه‌ای کلاسیک‌تر ارائه شود. درنتیجه گیم پلی بازی Dirt 5 بر اساس انتظارات طرفداران اصلاح‌شده است.

Dirt 5 Meta

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.